شناسهٔ خبر: 145662 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

دیدار چهره به چهره نمایندگان راه و شهرسازی استان اصفهان با مردم شهرستان جرقویه

عکس اخبار شهرستان جرقویه نمایندگان اداره کل راه وشهرسازی استان اصفهان در دیدار چهره به چهره با مردم شهرستان جرقویه، مسایل ومشکلات انان را بررسی وبه درخواست هایشان رسیدگی گردند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از استان اصفهان؛ جمعی از معاونین و رؤسای ذیربط اداره‌کل راه و شهرسازی استان اصفهان در نشست ملاقات مردمی در فرمانداری شهرستان جرقویه میزبان مردم فهیم این شهرستان شدند تا ضمن استماع مشکلات و مسائل ایشان، موارد برشمرده شده از سوی متقاضیان را فی المجلس در چارچوب ضوابط بررسی، چاره اندیشی و سامان دهی کنند.

در این تمهید ضمن پاسخگویی ژرف به مراجعان، درخواست‌های مردمی در حوزه راه و شهرسازی شهرستان جرقویه از لحاظ احراز عدم مغایرت با ضوابط حقوقی و قوانین جاری بالادستی، بررسی شد و پس از اطمینان، درخواست از طریق معاونین ذی‌ربط جهت رفع و سامان دهی، مورد تعقیب و اعلام نتیجه قرار گرفت. 

عمده مباحث مطروحه در این نشست صمیمانه و رودر رو شامل مسائل مرتبط با پروژه‌های مسکونی، اراضی دولتی و وضعیت راهها بود که این دیدار نیز با اخذ پاسخ مناسب و دستیابی به راهکار مورد نظر مراجعین، با رضایت مردم عزیز شهرستان جرقویه به پایان رسید.