شناسهٔ خبر: 145688 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

پیام تبریک مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای مازندران به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس

مازندران مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مازندران فرا رسیدن هفته دفاع مقدس را تبریک گفت و ادامه داد: دفاع مقدس همچون نگینی تا همیشه زمان، بر تارک تاریخ حماسه و ایثار و پایداری آزادگان جهان می‌درخشد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از مازندران ،حسن جهانیان اظهار داشت: ۳۱ شهریور ماه، سالروز آغاز حمله ناجوانمردانه رژیم بعث عراق به ایران اسلامی و آغاز جنگ تحمیلی، اولین روز از ایام مبارکی است که به نام هفته دفاع مقدس نام گذاری شده است.

وی تصریح نمود: تاریخ ۸ ساله دفاع مقدس پر از عشق و ایثار و مقاومت است و دعای شبانه پرچمدار وادی عشق و یاور بسیجیان و رزمندگان حضرت امام (ره)، خروش ایثارگران خالصانه پیر و جوان، مرد و زن را در دل خود دارد.

جهانیان در ادامه خاطر نشان ساخت: فرا رسیدن هفته دفاع مقدس را که نمودار مجموعه ای از برجسته ترین افتخارات ملت ایران در دفاع از مرزهای میهن اسلامی و جانفشانی دلاورانه در پای پرچم برافراشته اسلام و قرآن است را به ساحت مقدس حضرت بقیةا... الاعظم (عج)، رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت ا... العظمی خامنه ای (مد ظله العالی)، خانواده معظم شهدا، جانبازان ، آزادگان و ایثارگران عزیز تهنیت عرض نموده و توفیق ملت بزرگ ایران در تداوم حرکت در مسیر شهدا و ایثارگران را از خداوند منان مسئلت می نمایم .