شناسهٔ خبر: 145727 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

پیام تبریک مدیرکل راه و شهرسازی استان خوزستان به مناسبت فرا رسیدن هفته دفاع مقدس

بیات منش مدیرکل راه و شهرسازی استان خوزستان با صدور پیامی، فرا رسیدن ایام غرورآفرین هفته دفاع مقدس را به ملت شهیدپرور ایران اسلامی و مردم شهید پرور و ولایت مدار خوزستان تبریک گفت.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(خوزستان) مسعود بیات منش، مدیرکل راه و شهرسازی استان خوزستان، با صدور پیامی، آغاز هفته دفاع مقدس را به ملت شهید پرور ایران اسلامی به ویژه رزمندگان، جانبازان، آزادگان سرافراز و خانواده معظم شهدا تبریک گفت. 

در متن پیام آمده است:

بسم ربّ الشهداء و الصدّیقین

دوران پر شکوه دفاع مقدس مقطع حماسی تاریخ ایران اسلامی و نقطه اوج تجلی رشادت‌ها و از خودگذشتگی‌ فرزندان رشید ایران اسلامی است؛ دلیرانی که برای با تمام وجود برای پاسداری از آرمان‌های والای انقلاب اسلامی جانبازی کردند و نام خود را در تاریخ پر شکوه این سرزمین برای همیشه جاودانه کردند.

اقتدار، عزت و امنیت امروز ایران ما، مرهون خون پاک شهیدان و دلاوری رزمندگان و جانفشانی ایثارگران است.

به برکت خون مطهر شهدا پرچم خدمت رسانی به مردم شریف و نجیب ایران اسلامی در دستان ماست و این فرصت را برای خدمت قدر می شناسیم.

با تمام وجود قدردان ایثارگری و جانفشانی شهدای این مرز و بوم هستیم و هیچ گاه این دوران پرشکوه را از یاد نخواهیم برد.

اینجانب فرارسیدن هفته دفاع مقدس را که نماد ایستادگی، خودباوری، عزت و استقامت مردم ایران اسلامی در برابر زورگویان و متجاوزان است را به ساحت مقدس حضرت بقیه الله الاعظم(عج)، فرماندهی معظم کل قوا و ملت شهیدپرور ایران اسلامی تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم.