شناسهٔ خبر: 145777 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

عملیات اجرایی تقاطع غیر همسطح روستای فرخ آباد دهلران آغاز شد

کلنگ زنی تقاطع غیر همسطح دهلران عملیات اجرایی تقاطع غیر همسطح روستای فرخ آباد دهلران با حضور نماینده مردم حوزه جنوب ایلام در مجلس شورای اسلامی،فرماندار و امام جمعه دهلران و برخی از مسئولان استانی آغاز شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (ایلام)، حیدر دشتی پور معاون فنی و راههای روستایی اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای ایلام در آئین کلنگ زنی تقاطع غیر همسطح روستای فرخ آباد دهلران با اشاره به پرتردد بودن محور دهلران به اندیمشک و مهران، اظهار کرد: ۳۰ درصد زوار اربعین حسینی از این محور تردد می کنند و در این ایام و حتی در ایام عادی بدلیل عرض کم جاده شاهد تصادفات زیادی هستیم.

دشتی پور با اشاره به حادثه خیز بودن مسیر کمربندی دهلران به روستای فرخ آباد، گفت: عملیات اجرایی آن در قالب تقاطع غیر همسطح در دستور کار قرار گرفته و امروز کلنگ زنی شد.

معاون فنی و راههای روستایی اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای ایلام با اشاره به اعتبار این پروژه از محل نفت و راهداری و حمل و نقل جاده ای،افزود: ۲۶۰ میلیارد ریال برای این پروژه هزینه می شود.

وی عنوان کرد: اجرای پروژه تقاطع غیر همسطح «دهلران به فرخ آباد» نقش موثری در جلوگیری از تصادفات با توجه به کمربندی دهلران دارد.