شناسهٔ خبر: 145913 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

همزمان با ایام ماه ربیع الاول و پویش پیامبر رحمت (ص)؛

زمین رایگان به ۴۷۵ نفر از مشمولین طرح جوانی جمعیت خوزستان واگذار می‌شود

آذر سا خوزستان معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان خوزستان گفت: ۴۷۵ پلاک زمین رایگان ویژه طرح جوانی جمعیت آماده واگذاری به مشمولین این طرح در استان خوزستان است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (خوزستان)، میثم آذر سا با اشاره به اینکه همزمان با ایام ماه ربیع الاول پویش پیامبر رحمت (ص) در سراسر کشور برگزار می گردد، اظهار داشت: واگذاری زمین به مشمولین طرح جوانی جمعیت استان همزمان با فرارسیدن ایام ولادت پیامبر اکرم (ص) و امام جعفرصادق (ع)، در بازه زمانی اول لغایت هفدهم ربیع الاول تحت عنوان پویش پیامبر رحمت (ص)، برنامه ریزی شده است.

وی با اعلام این مطلب افزود: در این پویش قرارداد واگذاری زمین به ۴۷۵ نفر از خانوارهای واجد شرایط طرح جوانی جمعیت تحویل می‌شود.

معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان خوزستان عنوان کرد: این تعداد پلاک زمین مربوط به شهرستان‌های اهواز، شیبان، هندیجان و ماهشهر است که طی مراسمی در هفته آتی به متقاضیان حایز شرایط اهدا خواهد شد.

آذر سا افزود: تامین زمین برای سایر مشمولین این طرح در استان خوزستان با جدیت در حال پیگیری است تا در مراحل بعدی واگذاری به آنان انجام شود.

وی گفت: خانواده‌های واجد شرایط  برای ثبت‌نام در طرح مذکور می‌توانند به سامانه جامع طرح‌های حمایتی مسکن به نشانی saman.mrud.ir  مراجعه کنند.