شناسهٔ خبر: 145922 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

معاون حمل و نقل استان همدان خبر داد

افزایش ۲۳ درصدی سفر با ناوگان حمل ونقل عمومی در شش ماه نخست امسال در همدان

محمد سرگزی معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان ️معاون حمل ونقل اداره کل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان همدان از افزایش ۲۳ درصدی تعداد سفر با استفاده از ناوگان حمل ونقل عمومی در استان نسبت به مدت مشابه پارسال خبر داد.

ب️ه گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی استان همدان محمد سرگزی ️معاون حمل ونقل اداره کل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان همدان گفت: در طی شش ماهه نخست سال جاری بالغ بر ۱ میلیون و۶۴۹ هزار و۲۷۶ سفر از طرق ناوگان حمل ونقل عمومی جاده ای شامل: اتوبوس، میدل باس و سواری که تحت پوشش اداره کل می باشند انجام شده است که این آمار نسبت به مدت مشابه پارسال افزایش ۲۳٪ را نشان می دهد.
️وی ادامه داد: تعداد سفرهای انجام شده از طریق ناوگان حمل ونقل عمومی شامل: ۳۴ هزار و ۱۹۱ سفر با اتوبوس،۷۲ هزار ۸۵۵ سفر با مینی بوس و ۷۷ هزار و ۹۷۷ سفر با سواری به اکثر نقاط کشور عزیمت نموده اند
️سرگزی با اشاره به اهمیت حمل ونقل کالاهای اساسی اظهار داشت: در طی شش ماهه نخست سال ۱۴۰۲ نیز بالغ بر ۴ میلیون و ۳۶۹ هزار و ۹۲۸ تن کالای اساسی ،محصولات کشاورزی،محصولات معدنی و... از طریق محورهای مواصلاتی استان همدان به اکثر نقاط کشور جابه جا شده است که نسبت به مشابه پارسال افزایش ۹/۶ درصدی را شاهد بودیم.
️معاون حمل ونقل جاده ای استان همدان در پایان تاکید کرد: پایش وکنترل تمامی محورهای مواصلاتی استان همدان با همکاری پلیس راه و راهداری با استفاده از گشت های نامحسوس در تمامی محورهای استان به صورت شبانه روزی مشغول فعالیت می باشند و در طی شش ماه گذشته بیش از ۴۵۰ مورد گشت دروازه یا کنترل ناوگان حمل ونقل حمل ونقل عمومی در مبادی پلیس راه و محورهای استان همدان انجام شده است.