شناسهٔ خبر: 14599 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در دهه جهانی یادمان قربانیان سوانح جاده‌ای اتفاق افتاد؛

یادمان قربانیان سوانح جاده‌ای در استان مرکزی با نصب ۳۰ بنر

تصادف جاده‌ای بالغ بر ۳۰ تابلو بنر به متراژ مجموع ۲۲۰ متر مربع با موضوع دهه یادمان قربانیان سوانح جاده‌ای در محورهای استان مرکزی نصب شد.

 به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به‌نقل از روابط عمومی اداره كل راه وشهرسازی استان مركزی، مدیر راهداری اداره کل راه وشهرسازی استان مرکزی در سومین روز از دهه جهانی قربانیان سوانح جاده‌ای با اعلام این خبر گفت: با  توجه به تاکید مدیرکل راه و شهرسازی استان مرکزی مقوله ملی و جهانی کاهش تلفات و سوانح جاده‌ای یکی از اولویت‌های مهم کاری این اداره کل بوده و ما این مهم را از طریق تکنیک‌هایی از قبیل فرهنگ‌سازی و امور تبلیغاتی، ایمن سازی محورهای تحت پوشش، حذف نقاط حادثه خیز و .... به صورت مستمر در دستور کار خود  داریم.

زندی فر  پیرامون اقدامات این اداره کل در دهه جهانی یادمان  قربانیان سوانح جاده‌ای افزود: این اداره کل با همکاری اداره کل حمل و نقل و پایانه‌های استان مرکزی اقدام به چاپ و توزیع بالغ بر ۳۰ عدد تابلو بنر با طرح‌های گرافیکی و هنری و پیام‌های هشداردهنده به مجموع متراژ بالغ بر ۲۲۰ متر مربع در تمامی محورهای شریانی و مسیرهای پرتردد استان مرکزی کرده است که می‌تواند در افزایش ضریب ایمنی محورهای تابعه و هدایت و آگاه سازی رانندگان وسائط نقلیه عبوری موثر باشد.

رفع تجاوز به حریم خمین

 رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان خمین از رفع هزار متر مربع تجاوز به حریم راه در شهرستان خمین واقع در کیلومتر ۳ محور خمین-رباط مراد خبر داد.

علیرضا اصغری گفت:  رفع تجاوز از حریم راه با صدور حكم از سوی مراجع قضایی شهرستان خمین و با همکاری نیروی انتظامی بخش مركزی این شهرستان انجام پذیرفت.

وی افزود: از ابتدای سال ۹۴ تاکنون با صدور حکم از سوی مراجع قضایی شهرستان و اقدام به موقع کارشناسان حقوقی و حریم راه این اداره، بالغ بر سه هزار مترمربع از حریم راه‌های این شهرستان رفع تصرف شده است./

نظر شما