شناسهٔ خبر: 146023 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

تقدیر وزیر راه و شهرسازی از مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی

تقدیر جهانی در مراسم تجلیل از خادمین اربعین حسینی، مهرداد بذرپاش وزیر راه و شهرسازی با اهدای لوح تقدیر و تندیس یادبود به مهرداد جهانی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی از تلاش شبانه روزی وی و پرسنل تحت مدیریت در راستای خدمت‌ خالصانه به زوارالحسین تجلیل و قدردانی کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از استان مرکزی، در جریان مراسم تجلیل از زحمات و تلاش شبانه روزی فعالان و خادمان زوار اربعین حسینی که با حضور مهرداد بذرپاش وزیر راه و شهرسازی جمعی از اعضای ستاد اربعین کشور و نیروی انتظامی برگزار شد، از تلاشهای مهرداد جهانی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی و پرسنل تحت مدیریت وی در زمینه خدمت رسانی بی وقفه به زوارالحسین و مدیریت سفرهای اربعین تجلیل و قدردانی شد.

در بخش‌هایی از متن لوح تقدیر آمده است:

مراسم راهپیمایی اربعین حسینی که به تعبیر مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی) پرچم بلند حضرت سیدالشهدا (علیه‌السلام) و نشانه اراده پروردگار برای افراشته کردن پرچم اسلام اهل بیت (علیه‌السلام) است باشکوه و عظمت با همت والای همه دست‌اندرکاران برگزار شد.

با درود و ارادت خاضعانه محضر خادمان اهل بیت عصمت و طهارت (ع) و الطاف واسعه خداوند متعال، ضمن تمجید از همکاری و تلاش عاشورایی شما در حوزه حمل و نقل و خدمت‌رسانی به خیل عظیم زائرین اربعین حضرت اباعبدالله الحسین (ع) مراتب سپاس و قدردانی خود را از تلاش‌ها و همکاری بی‌دریغ شما ابراز می‌نمایم.

اقدامات ارزشمند جنابعالی در حضور باشکوه زائران در مراسم عظیم اربعین حسینی سال ۱۴۰۲ و همکاری با همه دست‌اندرکاران حوزه حمل و نقل فراموش‌نشدنی است و برایتان استجابت این دعای شریف (أَللّهُمَّ ارْزُقْنی شَفاعَهَ الْحُسَیْنِ یَومَ الْوُرُودِ وَثَبِّتْ لِی قَدَمَ صِدْق عِنْدَکَ مَعَ الْحُسَیْنِ وَأَصْحابِ الْحُسَیْنِ الَّذینَ بَذَلُوا مُهَجَهُمْ دُونَ الْحُسَیْنِ(علیه‌السلام) را از درگاه باری‌تعالی مسئلت دارم.

امید است با استعانت از حضرت حق و در سایه توجهات حضرت ولی عصر(عج) توفیق خادم الحسینی در طول عمر با عزت و سربلندی همراه با عاقبت به خیری قرین راهتان شود.