شناسهٔ خبر: 146041 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان اردستان خبر داد؛

واگذاری ۵۹ قطعه زمین به خانوارهای مشمول قانون جوانی جمعیت در شهرستان اردستان

اغاز واگذاری زمین در اردستان رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان اردستان از انعقاد قرارداد ۵۹ قطعه زمین برای واگذاری به متقاضیان قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت در این شهرستان خبر داد. 

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از استان اصفهان؛ سید امیرحسین زرگری رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان اردستان اظهار کرد: در حال حاضر ۱۵۹ نفر در سامانه جامع طرح های حمایتی مسکن ویژه قانون جوانی جمعیت برای شهرستان اردستان اقدام به ثبت نام کردند.  

وی افزود: با توجه به بررسی‌های به عمل آمده، از این تعداد تا کنون ۵۹ نفر تایید و حائز شرایط شناخته شده‌اند که برای این خانوارها مراحل انعقاد قرارداد و واگذاری زمین در حال انجام است و مابقی متقاضیان نیز در مرحله تکمیل پرونده هستند. 

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان اردستان عنوان کرد: مطابق با آیین نامه ماده ۴ قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، به خانواده‌هایی که فرزند سوم به بعدشان، پس از ۲۴ مهر ماه ۱۴۰۰ (تاریخ تصویب قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت) متولد شده باشند، در صورت واجد شرایط بودن زمین یا واحد مسکونی تعلق می‌گیرد. 

وی افزود: براین اساس متقاضیان می‌توانند برای ثبت‌نام در این طرح، به سامانه جامع طرح‌های حمایتی مسکن به نشانی saman.mrud.ir و برای تشکیل پرونده به اداره راه و شهرسازی شهرستان اردستان مراجعه نمایند همچنین افرادی که در روستاها ساکن هستند برای تکمیل پرونده خود می بایست به بنیاد مسکن انقلاب اسلامی مراجعه کنند. 

زرگری گفت: متقاضیان در صورت واجد شرایط بودن یک قطعه زمین به صورت رایگان در شهرهای اردستان، زواره و یا مهاباد دریافت خواهند کرد.