شناسهٔ خبر: 146042 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان دهاقان خبر داد؛

تخصیص زمین به ۱۰۷ متقاضی مشمول قانون جوانی جمعیت در دهاقان 

جشن واگذاری زمین در دهاقان رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان دهاقان از تخصیص زمین به ۱۰۷ نفر از مشمولین قانون جوانی جمعیت و ۶۵۰ نفر از متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن در این شهرستان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از استان اصفهان، کریم طیاری رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان دهاقان اظهار کرد: در این شهرستان برای طرح جوانی جمعیت ۱۲۶ نفر ثبت نام کردند که در مرحله قبل تخصیص زمین به ۵۲ متقاضی مشمول این قانون پس از برگزاری قرعه کشی انجام شد و در حال حاضر نیز مراسم قرعه کشی برای ۵۵ متقاضی دیگر انجام پذیرفت و زمین‌ها به آنان تخصیص داده شد.  

وی با بیان اینکه زمین‌ها دارای مساحت‌های ۱۷۰ و ۱۸۰ مترمربع است، گفت: تا کنون برای ۱۰۷ متقاضی واجد شرایط این طرح تخصیص زمین انجام شده و برای مابقی متقاضیان نیز در صورت دارا بودن شرایط فرآیند لازم طی می‌شود.  

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان اردستان بیان کرد: متقاضیان می‌توانند برای ثبت‌نام در این طرح، به سامانه جامع طرح‌های حمایتی مسکن به نشانی saman.mrud.ir مراجعه کنند.  

وی خاطرنشان کرد: با تلاش‌های بعمل آمده تخصیص زمین به ۶۵۰ نفر از متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن این شهرستان انجام شد که در این رابطه نیز مراسم قرعه کشی برگزار شد.