شناسهٔ خبر: 14605 - سرویس شرکت‌ها
نسخه قابل چاپ

کارشناس سازمان هواشناسی پیش بینی کرد:

آسمان نیمه‌ابری و بارش‌های خفیف برای عصر و امشب پایتخت/ بارش پراکنده در مناطقی از کشور طی سه روز آینده

باران یک کارشناس سازمان هواشناسی با پیش بینی بارش پارکنده در بخش‌هایی از غرب، شمال‌غرب، شمال و شمال‌شرق کشور و در برخی نقاط همراه با رعدو برق طی سه روز آینده گفت: همچنین طی یکی دو روز آینده هوای تهران دو تا سه سردتر می شود.

فریبا گودرزی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی با پیش بینی‌ وضعیت آب و هوای کشور طی سه روز آینده گفت: طی ۷۲ ساعت آینده شاهد عبور امواجی از کشورمان هستیم که سبب بارش پارکنده در بخش‌هایی از غرب، شمال‌غرب، شمال و شمال‌شرق کشور و در برخی نقاط همراه با رعدو برق می‌شود.

وی به وضعیت آب و هوای کشور در روز جاری اشاره کرد و افزود: برای امروز پنجشنبه ۲۸ آبان نیز در سواحل شمالی، شمال‌غرب و همینطور شمال‌شرق کشورمان شاهد بارندگی‌هایی به صورت پراکنده خواهیم بود. همچنین از بعدازظهر و اوایل شب در بخش‌هایی از غرب و استان‌های واقع در دامنه البرز بارش‌هایی پیش بینی می‌شود که این بارش‌ها می‌تواند گاهی همراه با رعد و برق همراه باشد.

کارشناس سازمان هواشناسی گفت: برای روز جمعه نیز بارش‌ها محدود به غرب، شمال، مرکز و شمال‌شرق کشورمان می‌شود. همچنین آسمان تهران برای امشب نیمه ابری و برای ساعات بعدازظهر به تدریج افزایش ابر و بارش‌های خفیف و پراکنده پیش بینی می‌شود.

گودرزی با بیان اینکه از فردا جمعه به تدریج شاهد کاهش ابر و بارش در تهران خواهیم بود گفت: امروز پنجشنبه حداکثر دمای تهران به ۱۵ درجه بالای صفر می‌رسد. همچنین طی یکی دو روز آینده هوای تهران ۲ تا ۳ سردتر می‌شود./

نظر شما