شناسهٔ خبر: 146052 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در مراسم تجلیل از خادمین اربعین حسینی؛

وزیر راه و شهرسازی از مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان تقدیر کرد

تجلیل وزیر راه و شهرسازی طی مراسمی از مسعود بیات منش، مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان و دیگر مسئولانی که در عملیات اربعین 1402 به زائران حضرت اباعبدالله الحسین (ع) خدمت‌رسانی کرده‌اند، تجلیل کرد.

به گزارش پایگاه وزارت راه و شهرسازی (خوزستان)، مهرداد بذرپاش، وزیر راه و شهرسازی در آئین تجلیل از خادمین اربعین حسینی ۱۴۰۲، از خدمات و زحمات خانواده بزرگ، زحمتکش، جهادی و پای کار وزارت راه و شهرسازی در خدمات‌رسانی به زائران اربعین حسینی قدردانی کرد.

در این آئین وزیر راه و شهرسازی با اهداء لوح سپاس و تندیس از تلاشهای مسعود بیات منش، مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان و امید زمانی، رئیس اداره ارتباطات و اطلاع رسانی، تقدیر و تشکر کرد.

در بخشی از این لوح سپاس آمده است:

مراسم اربعین حسینی که به تعبیر مقام معظم رهبری ( مدظله العالی)  پرچم بلند حضرت سیدالشهدا( علیه السلام) و نشانه اراده پروردگار برای افراشته کردن پرچم اسلام اهل بیت(علیه السلام) است، با شکوه و عظمت با همت والای همه دست‌اندرکاران برگزار شد.

اقدامات ارزشمند جناب عالی در حضور باشکوه زائران در مراسم عظیم اربعین حسینی سال ۱۴۰۲ و همکاری با همه دست‌اندرکاران حوزه حمل و نقل فراموش نشدنی است.

مراسم تجلیل از خادمین اربعین حسینی با حضور وزیر راه و شهرسازی، معاونان وزیر و جمعی از اعضای ستاد اربعین کشور و نیروی انتظامی برگزار شد.