شناسهٔ خبر: 146063 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در دولت مردمی سیزدهم محقق شد؛

رشد ۱۰۴ درصدی تخصیص اعتبار برای احداث ساختمان دولتی در گلستان

راه و شهرسازی گلستان مدیرکل راه و شهرسازی گلستان گفت: از ابتدای دولت سیزدهم تا کنون ۱۱ ساختمان دولتی با اعتباری بالغ بر ۴۴۹ میلیارد ریال در استان گلستان در حال ساخت می باشد فعالیت در این حوزه به نسبت دولت قبل ۱۰۴ درصد رشد تخصیص داشته است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (گلستان) مهدی ملک مدیرکل راه و شهرسازی گلستان اظهار کرد: یکی از اقدامات اداره کل راه و شهرسازی، احداث و تکمیل ساختمان های اداری است که  از سال گذشته  اجرای ۱۱ پروژه  با اعتباری بالغ بر ۴۴۹  میلیارد ریال در دستور کار این اداره قرار دارد.

وی با بیان اینکه زیربنای این پروژه ها مجموعاً بیش از ۱۱ هزار و ۵۶۰ متر مربع می باشد، گفت: تا کنون ۵۶۰ میلیارد ریال برای احداث  پروژه های مذکور هزینه شده که برای تکمیل آن ها به ۷۹۵ میلیارد ریال لازم است.

ملک ادامه داد: پروژه احداث و تجهیز اداره کل اوقاف و امور خیریه گلستان که یکی از مهم ترین پروژه های در دست ساخت توسط اداره کل راه و شهرسازی می باشد.

مدیرکل راه و شهرسازی گلستان افزود: این پروژه در حال حاضر فعال بوده و اداره کل راه و شهرسازی تا کنون به بیش از ۹۰ درصد تعهدات خود در احداث این ساختمان عمل کرده است.

وی همچنین تصریح کرد: سال گذشته نیز پروژه ساختمان پزشکی قانونی گنبد توسط اداره کل راه و شهرسازی که مجری احداث ساختمان های دولتی می باشد، تکمیل و به بهره بردار تحویل داده شد.

ملک گفت: احداث اداره ثبت احوال گمیشان و آزادشهر،احداث ساختمان اداره کل ثبت اسناد و املاک استان، شهرستان مینودشت و رامیان، ساختمان بخشداری شهرستان علی آباد کتول و ساختمان فرمانداری گالیکش تعدای ازپروژه های در دست ساخت توسط اداره کل راه و شهرسازی گلستان می باشد.

مدیرکل راه و شهرسازی گلستان در انتها یادآور شد: با تخصیص کافی و به موقع این اعتبارات، سرعت تکمیل پروژه ها در سال جاری افزایش خواهد داشت و گام مهمی در راستای توسعه و نوسازی ادارات استان و خدمت رسانی به مردم گلستان برداشته می شود.