شناسهٔ خبر: 146064 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راهداری همدان خبر داد:

شروع برنامه ریزی ها در راستای اجرای طرح راهداری زمستانی در استان همدان

مهرداد آهکی مدیرکل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان همدان مدیرکل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان همدان از شروع برنامه ریزی ها و برگزاری جلسات هماهنگی برای اجرای طرح راهداری زمستانی خبر داد .

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی استان همدان مهرداد آهکی مدیرکل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان همدان ضمن اشاره به  شروع برنامه ریزی ها و برگزاری جلسات هماهنگی برای اجرای طرح راهداری زمستانی گفت: با توجه به ورود به نیمه دوم سال و آغاز بارش نزولات جوی، باید برنامه ریزی و تمهیدات لازم توسط روسای ادارات شهرستان‌ها جهت اقدام به موقع در بحران ها و عملیات راهداری زمستانی انجام شود.

 آهکی افزود: برای اجرای عملیات راهداری زمستانی و برنامه ریزی برای تردد ایمن و روان در زمان بارش ها ، در طرح راهداری زمستانی سالجاری افزون بر ۵۰۰ نفر نیروی راهدار، ۳۰۰ دستگاه انواع ماشین الات سنگین، نیمه سنگین و سبک راهداری در ۳۵ راهدارخانه مشغول خدمت رسانی به هموطنان عزیز خواهند بود.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای همدان تصریح کرد: باید اقدامات در بارش‌ها به گونه‌ای باشد تا در سریع‌ترین زمان انسدادهای احتمالی محورهای استان رفع شود که از هم اکنون تجهیزات، ماشین آلات و دیگر اقدامات مورد نیاز شامل: اورهال و تعمیر ماشین آلات، تامین شن و نمک ، تجهیز راهدارخانه ها، تامین سوخت و ... می بایست مورد توجه روسای ادارات راهداری شهرستان های تابعه قرار گیرد.

وی اظهار داشت: استان همدان به دلیل قرار گرفتن در موقعیت خاص جغرافیایی و زمستان زودرس، برنامه ریزی ها و تمهیدات راهداری زمستانی را از ابتدای  مهرماه بطور ویژه در دستور کار این اداره کل قرار می گیرد تا در فصل بارندگی ها خدمات مطلوبی به کاربران جاده ای ارائه دهد.