شناسهٔ خبر: 146069 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

همزمان با سراسر کشور در طرح پویش پیامبر رحمت (ص) انجام می شود:

تخصیص و واگذاری ۳۸۰ قطعه زمین به متقاضیان طرح جوانی جمعیت در استان خراسان جنوبی

مودی سرپرست اداره کل راه و شهرسازی خراسان جنوبی سرپرست اداره کل راه و شهرسازی خراسان جنوبی از واگذاری ۳۸۰ قطعه زمین به متقاضیان طرح جوانی جمعیت در استان خراسان جنوبی در طرح پویش پیامبر رحمت(ص) همزمان با سراسر کشور در هفته آینده خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (خراسان جنوبی) میرمحمد مودی سرپرست اداره کل راه و شهرسازی خراسان جنوبی اظهار کرد: واگذاری زمین رایگان به مشمولین طرح جوانی جمعیت در خراسان جنوبی همزمان با فرارسیدن ایام ولادت پیامبر اکرم(ص) و امام جعفرصادق(ع) دربازه زمانی اول لغایت هفدهم ربیع الاول تحت عنوان پویش پیامبر رحمت(ص) برنامه ریزی شده است.

وی با اعلام این خبر افزود: در این پویش قرارداد واگذاری زمین به ۳۸۰ نفر از خانوارهای واجد شرایط طرح جوانی جمعیت تحویل می‌شود.

سرپرست اداره کل راه و شهرسازی خراسان جنوبی عنوان کرد: واگذاری این ۳۸۰ قطعه زمین مربوط به شهرستان‌های بشرویه،نهبندان،سربیشه،درمیان،قاین و خوسف است که طی مراسمی در هفته آتی به متقاضیان حایز شرایط اهدا خواهد شد.

میرمحمد مودی افزود: تامین زمین برای سایر مشمولین این طرح در استان خراسان جنوبی در حال پیگیری است تا در مراحل بعدی واگذاری به آنان انجام شود.

وی گفت: خانواده‌های واجد شرایط برای ثبت‌نام در طرح مذکور می‌توانند به سامانه جامع طرح‌های حمایتی مسکن به نشانی
saman.mrud.ir مراجعه کنند.