شناسهٔ خبر: 146075 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی استان خبر داد؛

محور کیان_طاقانک چهارمحال و بختیاری تکمیل و بازگشایی شد

محور کیان_طاقانک معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری با اشاره به تکمیل و بازگشایی محور کیان_طاقانک، گفت: عملیات اجرایی این محور در سال ۱۳۹۹ آغاز شده و تاکنون برای تکمیل آن ۸۰ میلیارد تومان از محل اعتبارات استانی هزینه شده است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (چهارمحال و بختیاری)، حمید ربیعی معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی استان اظهار کرد: طول محور کیان_طاقانک در مجموع ۱۲.۵ کیلومتر است که بخشی از آن نیز در سال‌های گذشته تکمیل شده بود.

وی افزود: محور کیان_طاقانک به صورت چهار خطه احداث شده و درحال حاضر کمتر از دو کیلومتر از این محور به وسیله نیوجرسی جداسازی شده است.

معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی استان با اشاره به اینکه عملیات اجرایی محور کیان_طاقانک در سال ۱۳۹۹ آغاز شده بود، ادامه داد: تاکنون برای تکمیل این پروژه ۸۰ میلیارد تومان از محل اعتبارات استانی هزینه شده است.

ربیعی خاطرنشان کرد: با بازگشایی محور کیان_طاقانک شاهد افزایش ایمنی تردد و تسهیل سفر شهروندان خواهیم بود، همچنین یکی دیگر از مزایای بهره‌برداری از این محور کاهش تصادفات رانندگی است.