شناسهٔ خبر: 146091 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رئیس سازمان صدا و سیما اظهار داشت:

سرعت و کیفیت توامان ویژگی بارز پروژه های نهضت ملی مسکن استان سیستان و بلوچستان

سیستان رئیس سازمان صدا و سیما گفت: واحدهای طرح نهضت ملی مسکن‌ در سیستان و بلوچستان از کیفیت، سرعت و استانداردهای خوبی برخوردار است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(سیستان و بلوچستان)، پیمان جبلی رئیس سازمان صدا و سیما در حاشیه بازدید از پروژه های طرح نهضت ملی استان سیستان و بلوچستان اظهار کرد: عزم مسئولان این استان بر این بوده است که واحدهای مسکونی طرح نهضت ملی مسکن در کمترین زمان و با لحاظ کیفیت مطلوب و قیمت تمام شده اندک به دست متقاضیان برسد که با همدلی و تلاش های صورت گرفته این مهم محقق گردیده است.

وی ادامه داد: به نظر می رسد که سیستان و بلوچستان در اجرا و ساخت طرح نهضت ملی مسکن جزو استان فعال و موفق در سطح کشور محسوب می‌شود.

رئیس سازمان صدا و سیما با بیان اینکه کاهش هزینه‌ها و افزایش کیفیت طرح نهضت ملی مسکن گام مثبت مهمی در راستای کاهش آورده متقاضیان این طرح است، گفت: گام های بسیار مطلوبی در جهت خانه دار شدن متقاضیان واجد شرایط طرح نهضت ملی مسکن و ایجاد اشتغال این استان برداشته شده است.

دبیر شورای مسکن استان سیستان و بلوچستان نیز در این بازدید گفت: تاکنون برای ساخت ۳۳ هزار و ۵۰۶ واحد طرح نهضت ملی مسکن در مناطق شهری و روستایی این استان شهری و روستایی پروانه ساختمانی صادر شده است.

عطاء اله اکبری افزود: پروژه های طرح نهضت ملی مسکن این استان با متوسط پیشرفت فیزیکی  حدود ۵۰ درصد اشتغالزایی ۳۴ هزار و ۷۱۵ نفر را به همراه داشته است.

وی با بیان اینکه تا یک ماه آینده ۱۰ هزار واحد طرح نهضت ملی مسکن در مناطق شهری و روستایی سیستان و بلوچستان آماده بهره برداری می شود، گفت: اجرای موفق این طرح در این استان با گردش مالی قابل توجه ضمن ایجاد اشتغال، نجات بخشی صنایع کوچک حوزه صنعت ساختمان این منطقه را  به همراه داشته است.

سرعت و کیفیت توامان ویژگی بارز پروژه های نهضت ملی مسکن استان سیستان و بلوچستان