شناسهٔ خبر: 146101 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای اصفهان:

دستاورد راهداری اصفهان جلوگیری از افزایش تعداد تصادفات رانندگی است

دستاورد ما ثابت نگاه داشتن تعداد تصادفات رانندگی است محمدعلی صلواتی، معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای اصفهان در نشست هم‌اندیشی ارائه راهکارهای اجرایی کاهش حوادث، تنها دستاورد دستگاه‌های خدمت‌رسان جاده‌ای را ثابت نگاه داشتن تعداد تصادفات رانندگی دانست.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (اصفهان) ، محمدعلی صلواتی معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای اصفهان در نشست هم‌اندیشی ارائه راهکارهای اجرایی کاهش حوادث با اشاره به آمار تلفات ناشی از حوادث رانندگی در کشور گفت: با وجود تلاش تمام دستگاه های ذیربط ، تعداد تصادفات بصورت سینوسی افزایش و کاهش می‌یابد و دستاورد ما تنها ثابت نگه داشتن تعداد است که قابل قبول نیست.

محمدعلی صلواتی خواستار بازنگری در قوانین مختلف موثر بر تصادفات رانندگی شد و افزود: هزینه‌ اجتماعی افراد مُتخلف در حوادث جاده‌ای باید افزایش یابد و رفتارهای ترافیکی فرد باید بعنوان یک فاکتور اثرگذار در ارزیابی او در حوزه‌های مختلف مدنظر قرار گیرد.

نشست هم‌اندیشی ارائه راهکارهای اجرایی کاهش حوادث رانندگی و ضوابط معاینه فنی خودروهای سنگین با حضور کارشناسان حوزه اداره‌ کُل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، شهرداری، پلیس راه و استادان دانشگاه به مدت ۲ روز در تالار شهروند اصفهان در حال برگزاریست.