شناسهٔ خبر: 146119 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

تجلیل از خادمین اربعین حسینی اداره کل راه و شهرسازی استان ایلام

تجلیل از خادمین اربعین ایلام.jpg طی مراسمی با حضور معاون وزیر را و شهرسازی از خادمین اربعین حسینی اداره کل راه و شهرسازی استان ایلام تجلیل شد.

به گزارش  پایگاه خبری وزارت راه و شهرساز( ایلام)، فرشاد دوستی مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام در خصوص خدمات ارائه شده برای حضور زائرین اربعین گفت :  در حوزه اربعین تجربه هایی که  سال‌های  گذشته  داشتیم بسیار ارزنده  بود و  امسال خوشبختانه نظرات مردم و مسئولان در خصوص خدمات ارائه شده  مثبت بود.

مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام خاطر نشان کرد: از استاندار ایلام و معاون هماهنگی امور عمرانی استان، همکاران راه و شهرسازی، پیمانکاران و مشاوران و ... که  از هفته های قبل اربعین تا بعد آن خالصانه به زوار خدمت نمودند و کمک کار ما بودند  بسیار تقدیر و تشکر می کنم.

وی افزود: با همت و تلاش همه این عزیزان امسال تردد به صورت چهار خطه و بدون ترافیک در کل محور ایلام- مهران اتفاق افتاد، تونلها راه اندازی شد، پل ها زیر بار رفت و جاده ایمن و استاندارد در اختیار رانندگان قرار گرفت.

سعید هژبری معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری ایلام نیز در این آیین گفت: از همه کسانی که در اربعین ما را یاری دادند و کمک کردند که حماسه ای خلق شود که در دنیا بی‌نظیر بود  نهایت تقدیر و تشکر را دارم.

هژبری افزود : در اربعین  امسال نسبت به سال گذشته  ده درصد افزایش تردد داشتیم اما هیچ گونه گره و مشکل ترافیکی نداشتیم. 

وی با تقدیر از تلاشهای مجموعه راه و شهرسازی استان ایلام در زمان اربعین ادامه داد: در اربعین امسال کاهش زمان سفر از ایلام به مهران کاملا مشهود بود و تلفات جاده ای در مسیر  ایلام به مهران ۴۰ درصد کاهش داشت و  تنها یک مورد تصادف منجر به فوت به علت خواب آلودگی راننده در این مسیر رخ داد و این  نشان از تلاش بی وقفه مجموعه راه و شهرسازی استان ایلام دارد.

ارسلان مالکی معاون وزیر راه و شهرسازی  و مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن کشور نیز در این آیین گفت : در اربعین امسال زحمات بسیاری کشده شد و ماه‌ها قبل از اربعین در وزارت راه و شهرسازی برنامه ریزی صورت گرفته بود که به خوبی اربعین را پشت سر بگذاری. 

ارسلان مالکی افزود: درسالهای گذشته زوار ساعتها درمسیر اربعین معطلی داشتند امسال خوشبختانه  کمترین معطلی وکمترین خستگی در بین زوار اربعین مشاهده شد.

معاون وزیر راه و شهرسازی در ادامه با اشاره به تقدیر وزیر راه و شهرسازی از فعالان اربعین طی روزهای گذشته گفت: همکاران راه و شهرسازی استان ایلام به خوبی احداث پروژه های راه سازی در استان را برای اربعین مدیریت کردند و در استان ایلام که بیش از ۵۰ درصد زائرین تردد می کنند خوشبختانه هیچ مسئله و مشکلی پیش نیامد و تلاش همه عزیزان و خادمین اربعین استان ایلام چه مسئولین استان، همکاران راه و شهرسازی و مردم عزیز قابل ستایش و تقدیر است.   

.