شناسهٔ خبر: 146156 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

همزمان با هفته وحدت انجام می‌شود؛

قرعه‌کشی ۴۱۵ قطعه زمین طرح جوانی جمعیت در چهارمحال و بختیاری

قرعه‌کشی معاون مسکن و ساختمان اداره‌کل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری گفت: همزمان با هفته وحدت و میلاد با سعادت خاتم‌الانبیاء حضرت محمد مصطفی(ص) دومین مرحله قرعه‌کشی اهدا زمین رایگان به متقاضیان طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت در استان برگزار می شود.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (چهارمحال و بختیاری)، کامران رهی معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان با اشاره به برگزاری دومین مرحله قرعه‌کشی اهدا زمین رایگان به متقاضیان طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، اظهار کرد: مقرر است این مراسم با عنوان پویش سراسری پیامبر رحمت(ص) همزمان با هفته وحدت و میلاد با سعادت خاتم‌انبیا حضرت محمد مصطفی(ص) برگزار شود.

وی افزود: در دومین مرحله واگذاری زمین‌های طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت ۴۱۵ قطعه زمین در شهرهای شهرکرد، بروجن، بن، سامان، سورشجان، گهرو، فرخشهر و هفشجان قرعه‌کشی خواهد شد.

معاون مسکن و ساختمان اداره‌کل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: در این مراسم که با حضور استاندار چهارمحال و بختیاری و مدیران استانی برگزار می‌شود رسید واگذاری تعدادی از پلاک‌های قرعه‌کشی شده نیز به صورت نمادین تحویل متقاضیان خواهد شد.

لازم به ذکر است در اولین مرحله قرعه‌کشی اهدای زمین رایگان به متقاضیان طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت در چهارمحال و بختیاری نیز که همزمان با عید غدیر خم برگزار شد؛ تعداد ۱۱۰ قطعه زمین در ۹ شهر استان قرعه کشی شد.