شناسهٔ خبر: 146160 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

آئین غبارروبی و دیدار با خانواده های شهدای دفاع مقدس منطقه قراملک تبریز

خانواده شهدا با حضور معاون مدیریت و منابع انسانی، رؤسای حراست و اداره ارتباطات واطلاع رسانی اداره‌کل راه وشهرسازی آذربایجان‌شرقی آئین غبارروبی وعطرافشانی مزار مطهر شهدا و با تنی چند از خانواده های شهدای دفاع مقدس منطقه قراملک تبریز دیدار به عمل آمد.

به گزارش پایگاه وزارت  راه و شهرسازی (آذربایجان شرقی)، در این مراسم حجت‌الاسلام صمد خلیلی مشاور فرهنگی و رئیس اداره ارتباطات واطلاع رسانی اداره ‌کل راه وشهرسازی آذربایجان‌شرقی در دیدار با خانواده شهدا را افتخار و فرصتی مغتنم که موجب تجدید روحیه برای خدمت دانستند، زیرا که خانواده شهدا با اهدای بهترین عزیزان خود در راه دفاع از انقلاب و کشور کار بزرگ و عظیمی انجام داده اند و امروز امروز را مدیون خون شهیدان دانستند.

وی افزود: اقتدار، امنیت و آرامش امروز ما مرهون مجاهدت ها، از جان گذشتگی های خانوادهای شهدا و جانبازان، رزمندگان عزیز و پیشکسوتان جهاد و شهادت در طول هشت سال دفاع مقدس است. ما باید همیشه قدردان این عزیزان باشیم.

این آئین با حضور پاشازاده معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی، محدث رئیس حراست اداره‌کل راه وشهرسازی آذربایجان‌شرقی به مناسبت چهل و سومین سالگرد هفته دفاع مقدس برگزار گردید.