شناسهٔ خبر: 146163 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان اعلام کرد؛

جابه‌جایی بیش ازیک میلیون و ۵۰۰ هزار مسافر در سیستان و بلوچستان 

ناوگان اتوبوسی سیستان و بلوچستان معاون حمل‌ونقل اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان سیستان‌وبلوچستان گفت: در ۶ماهه اول سال‌جاری یک میلیون و ۵۴۳هزار و ۸۱ نفر مسافر طی ۱۱۹ هزار و ۳ سفر  در سطح استان جابه جا شده‌اند که این آمار حاکی از افزایش ۱۰ درصدی در تعداد مسافر و افزایش۴ درصدی در تعداد سفر است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه‌وشهرسازی (سیستان و بلوچستان)، تیمور باقری اظهار کرد: از این تعداد مسافر جابه‌جا شده، ۷۷۳ هزار و ۸۰۲ نفر درون استانی و ۷۶۹ هزار و ۴۷۹ مسافر به مقصد برون استانی بوده است.  

وی در ادامه گفت: سیاست این اداره کل، جابجایی  ایمن مسافران با ناوگان حمل‌ونقل عمومی  است و در این راستا نظارت مضاعفی بر نحوه عملکرد شرکت‌ها و ناوگان مسافری انجام می‌شود.

معاون حمل‌ونقل اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای سیستان‌وبلوچستان تصریح کرد: هم‌اینک در حوزه شمال سیستان‌وبلوچستان ۶۴ شرکت حمل‌ونقل، ۳ پایانه مسافری، ۹۷۳ ناوگان اتوبوسی  و ۲ هزار و ۴۳۵ راننده مسافری فعال در حال ارائه خدمات به  مسافرین محترم هستند.

باقری در خاتمه یادآور شد: مردم و مسافران می‌توانند هرگونه شکایت و انتقاد خود از عملکرد شرکت و راننده را به سامانه ۱۴۱  این اداره کل  اطلاع دهند تا در اسرع وقت در کمیسیون‌های مربوطه به تخلفات رسیدگی شود.