شناسهٔ خبر: 146234 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

تحقق خواسته چندساله مردم روستای لبد با روکش آسفالت محور روستایی

روکش آسفالت گردنه پاطاق رئیس اداره نظارت بر ساخت و توسعه راه‌های فرعی وروستایی ادراه‌کل راهدرای و حمل‌ونقل جاده‌ای چهارمحال وبختیاری گفت: اجرای اساس و روکش آسفالت محور روستای لبد بخش بازفت شهرستان کوهرنگ در سال جاری آغاز شده و تا پایان هفته به بهربرداری می‌رسد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی( ادراه‌کل راهدرای و حمل‌ونقل جاده‌ای چهارمحال وبختیاری )علیرضا مالکی، گفت: بهسازی، تکمیل و آسفالت محور روستای لبد بخش بازفت شهرستان کوهرنگ یکی از خواسته‌های به حق مردم این دیار بود که سال گذشته عملیات زیرسازی و اجرای تکمیل ابنیه فنی محور به میمنت سفر رییس جمهوری به استان آغاز شد. 

رئیس اداره نظارت بر ساخت و توسعه راه‌های فرعی وروستایی ادراه‌کل راهدرای و حمل‌ونقل جاده‌ای چهارمحال وبختیاری افزود: اجرای اساس و روکش آسفالت محور نیز در سال جاری آغاز شده و تا پایان هفته به بهربرداری می‌رسد.

وی ادامه داد: این محور به طول حدود ۴ کیلومتر یکی از خواسته‌های دیرین مردم منطقه و مسئولان شهرستانی و استانی بود که در حال تحقق است.

مالکی با اشاره به اینکه طول این محور ۱۲۰ میلیارد ریال اعتبار لازم دارد، بیان داشت: بخشی از این اعتبار تامین و مابقی نیز به مدد مسئولان تامین و تخصیص می‌یابد که با تکمیل این محور علاوه بر خدمت‌رسانی بهینه به مردم بخش، صرفه‌جویی در مصرف سوخت، استهلاک خودروها و رونق گردشگری و اقتصاد را در این بخش و استان شاهد خواهیم بود.