شناسهٔ خبر: 146253 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

با حکم سرپرست اداره کل راه و شهرسازی استان خراسان شمالی انجام پذیرفت؛

۳ انتصاب جدید در معاونت های اداره‌کل راه و شهرسازی استان خراسان شمالی

انتصاب سه معاون در راه و شهرسازی خراسان شمالی با احکام جداگانه‌ای‌ از سوی سرپرست اداره کل راه و شهرسازی استان خراسان شمالی "سرپرست معاونت مهندسی و ساخت"، "سرپرست معاونت املاک و حقوقی" و "سرپرست معاونت شهرسازی و معماری" اداره کل منصوب شدند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (خراسان شمالی)، سید علی میرکریمی، سرپرست اداره کل راه و شهرسازی استان خراسان شمالی طی احکامی جداگانه "سرپرست معاونت مهندسی و ساخت"، "سرپرست معاونت املاک و حقوقی" و "سرپرست معاونت شهرسازی و معماری" را منصوب کرد. 

به موجب این احکام علی علیمردانی به عنوان "سرپرست معاونت مهندسی و ساخت"، مجتبی ایران پناه به عنوان "سرپرست معاونت املاک و حقوقی " و روزبه دادجو به عنوان "سرپرست معاونت شهرسازی و معماری" اداره کل منصوب شدند و از خدمات معاونت های سابق قدردانی به عمل آمد. 

در متن این احکام آمده است:
امید است با توکل به درگاه خداوند متعال، برنامه ریزی صحیح، همکاری معاونین و بکارگیری تمام توان و ظرفیت های همکاران در راستای انجام وظایف محوله و تصمیم سازی برای تحقق اهداف عالیه این اداره کل به منظور خدمت به مردم شریف این منطقه از میهن عزیزمان موفق و موید باشید.