شناسهٔ خبر: 146270 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیر کل راه و شهرسازی استان خوزستان تاکید کرد؛

لزوم آشنایی مالکان بافت‌های فرسوده با شرایط دریافت تسهیلات

بیات منش خوزستان مدیر کل راه و شهرسازی استان خوزستان از مالکان بافتهای فرسوده خواست با آگاهی کامل نسبت به نوسازی خانه های خود در بافت تصمیم جدی بگیرند و نسبت به آشنایی با شرایط دریافت تسهیلات اقدام کنند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (خوزستان)، مسعود بیات منش، با بیان اینکه بهبود بخشیدن وضعیت بافت‌های فرسوده در استان با توجه به شرایط موجود نیازمند کار جهادی است، گفت: تشکیل ستاد بازسازی توسط بنیاد مسکن در برخی از مناطق از جمله بندر امام و... از جمله اقداماتی است که در استان برای بهبود وضعیت بافت فرسوده در حال انجام است.

وی  در خصوص چگونگی انجام مراحل دریافت تسهیلات نیز گفت: در گام نخست با استفاده از مرورگرهای فایر فاکس و گوگل کروم به سایت facility.udrc.ir  مراجعه نموده، امکان دسترسی در حال حاضر برای تمام کاربران داخل کشور به سایت مذکور وجود دارد.

وی در ادامه افزود: متقاضیان می بایست کد پستی یا کد جام ملک مورد نظر خود را در سایت مذکور وارد نموده، برای آنهایی که سند تک برگی دارند کد نوزده رقمی مندرج در سندهای تک برگی معرف کد جام بوده و کسانی که سند تک برگ ندارند باید کد پستی ملک فرسوده شان را وارد کنند.

بیات منش گفت: پس از آنکه متقاضی از وقوع ملک در بافت فرسوده مطمئن شد، اطلاعات خود را روی سایت مذکور تکمیل نموده و پرونده الکترونیک متقاضی ساکن در بافت فرسوده به صورت برخط به شعب بانک عامل ارسال خواهد شد تا بانک ادامه دهنده این فرآیند در سامانه تسهیلات بانکی باشد و متقاضی نیز می تواند به کمک کد رهگیری پیامک شده پی گیر روند کار خودش باشد.