شناسهٔ خبر: 146272 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

خط کشی ۱۴۰۰ کیلومتر از محورهای مواصلاتی شمال سیستان و بلوچستان 

خط کشی مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان از اجرای خط کشی یک هزار و ۴۰۰ کیلومتر از محورهای مواصلاتی تحت پوشش‌ این اداره کل در ۶ ماهه نخست امسال خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (سیستان و بلوچستان)، ایوب کرد اظهار کرد: هدف از خط کشی راهها منظم کردن حرکت وسایل نقلیه، ارتقای ایمنی عبور و مرور و همچنین آگاهی دادن به استفاده کنندگان از راه و راهنمایی آنان است.

وی گفت: تهیه و اجرا و نصب ۴هزار و ۵۰۰ عدد علائم و تابلو، نصب و تعمیر ۱۱۰ عدد چراغ چشمک زن و فلش سولار از جمله اقدامات صورت گرفته  این اداره کل طی ۶ماهه نخست سال جاری بوده است. 

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان افزود: تهیه و اجرا و نصب ۲۱ کیلومتر حفاظ فلزی و بتنی(نیوجرسی)، تهیه و اجرا و نصب ۳۲۰ متر تابلو اطلاعاتی و اجرا روشنایی نقطه ای ۱۴ تقاطع حادثه خیز از دیگر فعالیت های انجام شده اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان درراستای افزایش ایمنی محورهای مواصلاتی استان است.

کرد در پایان ارتقای ایمنی کاربران جاده‌ای را اولویت راهداری عنوان کرد و گفت: نیروهای راهداری این اداره کل با تمام توان برای تحقق این هدف تلاش می‌کنند تا مسیر خدمت‌رسانی به مردم هموارتر شود.