شناسهٔ خبر: 146282 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

سرپرست مدیریت راهداری اداره کل راه و شهرسازی لارستان خبر داد:

نصب ١٣ سیستم روشنایی نقطه ای در سطح محور های حوزه استحفاظی

مدیریت راهدار ی اداره کل راه و شهرسازی لارستان اجرای سامانه روشنایی ١٣ نقطه از طول راههای حوزه استحفاظی اداره کل راه و شهرسازی لارستان به منظور افزایش ضریب ایمنی و کاهش حوادث با اعتباری افزون بر ٥٠ میلیارد ریال انجام شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (لارستان)، رهام سلیمانی سرپرست مدیریت راهداری اداره کل راه و شهرسازی لارستان از اجرایی شدن طرح سامانه روشنایی نقطه ای درسطح راههای این اداره کل خبر داد.
سرپرست مدیریت راهداری اداره کل راه و شهرسازی لارستان از تلاش برای مجهز کردن راه های ارتباطی این اداره به سیستم روشنایی خبر داد و افزود: علاوه بر فرهنگ سازی در بین رانندگان و رعایت نکات ایمنی، آشکارسازی جاده ها نیز باعث کاهش تصادفات و تلفات رانندگی در راه های ارتباطی می شود.

سلیمانی تصریح کرد: درمجموع ١٣ نقطه درطول راههای حوزه استحفاظی اداره کل راه و شهرسازی لارستان مشخص وبه منظور افزایش ضریب ایمنی و کاهش حوادث در آنها، نسبت به اجرای سامانه روشنایی اقدام شد.

وی اعتبار تخصیصی این پروژه را افزون بر ٥٠ میلیارد ریال دانست و عنوان کرد: هدف از روشنایی راه‌ها، دستیابی به حدی از قابلیت دید است که رانندگان و عابرین پیاده را به رویت سریع، مشخص و قابل تفکیک کلیه جزییات مهم شی ء مورد نظر، همترازی جاده و هرگونه مانعی که ممکن است در جاده حضور پیدا کند، قادر می‌سازد.