شناسهٔ خبر: 14638 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مه غلیظ تردد خودروها را در گردنه‌های خراسان شمالی کند کرد

جاده- مه گرفتگی- مسافرت- هواشناسی مدیر راهداری اداره کل راه و شهرسازی خراسان شمالی گفت: هم‌اکنون مه غلیظی گردنه‌های این استان را فرا گرفته که باعث کند شدن تردد خودروهای عبوری شده است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از اداره روابط عمومی راه و شهرسازی خراسان شمالی محمد مشتری گفت: تردد در گردنه‌های امین الله محور بجنورد- آزاد شهر و اسدلی محور بجنورد- اسفراین به دلیل مه غلیظ و بارندگی شدید به کندی انجام می‌شود.

وی افزود: به دلیل بارش باران تمام راه‌های اصلی و فرعی این استان لغزنده است ولي كليه مسيرهاي عبوري استان باز و ترافيك روان است ولي رانندگان باید با احتیاط رانندگی کنند.

مدیر راهداری اداره کل راه و شهرسازی خراسان شمالی گفت: در حال حاضر آب و هواي تمام نقاط استان تمام ابري و ارتفاعات نيز مه آلود است .

وی از رانندگانی که قصد تردد در محورهای ارتباطی این استان را دارند خواست به توصیه های پلیس توجه کرده و فاصله طولی خود با دیگر خودروها را رعایت کنند.

مدیر راهداری استان خراسان شمالی ازكليه رانندگان خواست تا تجهيزات ايمني از قبيل زنجير چرخ ،چراغ مه شكن و ديگر لوازم ايمني را به همراه داشته باشند.

وی افزود: رانندگان باید فاصله ایمنی و سرعت مطمئنه را رعايت كنند تا با مشکلی مواجه نشوند.

وی همچنین از تمامی رانندگان خواست قبل از حرکت، از طریق شماره ارتباطی ۱۴۱مركز مديريت راههاي كشور  و یا تلفن ۰۵۸۳۲۲۶۱۰۰۰ مرکز مدیریت راه های استان، از آخرین وضعیت مسیر تردد خود مطلع شوند تا با اطمینان خاطر بیشتری اقدام به حرکت کنند .

نظر شما