شناسهٔ خبر: 146462 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

دبیر قرارگاه ملی مسکن و دستیار ویژه وزیر راه و شهرسازی خبر داد

واگذاری ۲۰ هزار قطعه زمین در سطح کشور در قالب طرح جوانی جمعیت

دکتر اکبری دبیر قرارگاه ملی مسکن و دستیار ویژه وزیر راه و شهرسازی گفت: ۲۰ هزار قطعه زمین در قالب طرح جوانی جمعیت در حال تحویل به متقاضیان در سطح کشور است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (آذربایجان غربی)، روح الله اکبری دستیار ویژه وزیر راه و شهرسازی در مراسم اعطای زمین به خانوارهای طرح جوانی جمعیت در آذربایجان‌غربی، بیان کرد: دولت سیزدهم همت کرده تا زمینه رفاه اجتماعی و جوانی جمعیت را در کشور فراهم کند.

وی ادامه داد: شادابی جمعیت جوان و اعطای زمین ارزان در اولویت دولت مردمی بوده و پیشران و پیشرفت مهمترین مساله ای بوده که با جدیت دنبال می‌شود تا زمینه جوانی جمعیت فراهم گردد.

دبیر قرارگاه ملی مسکن و دستیار ویژه وزیر راه و شهرسازی گفت: آماده سازی زمین با جدیت دنبال می‌شود و تاکنون ۵۰ هزار هکتار زمین شهری آماده کردیم و تاکنون نیز۳۴ هزار واحد شرایط طرح جوانی جمعیت زمین رایگان دریافت کردند.

اکبری افزود: روند اجرایی طرح نهضت ملی مسکن آغاز شده و در حال حاضر یک میلیون و ۷۰۰ هزار واحد در مراحل مختلف ساخت هستند.

یاسر رهبردین معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان‌غربی نیز در این مراسم گفت: ۳۰ جلسه برای طرح جوانی زمین و اعطای زمین  برگزار کردیم و تاکنون یک‌هزار هکتار زمین برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن در آذربایجان‌غربی در کمیسیون ماده ۵ استان الحاق به محدوده شده است.