شناسهٔ خبر: 146533 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

چالش‌های اجرایی طرح نهضت ملی مسکن و مسکن مهر شهرستان سوسنگرد بررسی شد

ببینید| بازدید مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان از پروژه های مسکن مهر شهرستان سوسنگرد در سفر مدیرکل راه و شهرسازی استان خوزستان به شهرستان سوسنگرد ضمن بازدید از روند اجرای طرح نهضت ملی مسکن و مسکن مهر این شهرستان، چالش‌های اجرایی این پروژه ها بررسی و مرتفع شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (خوزستان)، مسعود بیات منش، مدیرکل راه و شهرسازی استان خوزستان در ادامه سفر های شهرستانی پایان هفته با حضور در شهرستان سوسنگرد از نزدیک مشکلات حوزه مسکن، شهرسازی و پروژه های راهسازی را بررسی کرد.

مهدی جلالی، رئیس اداره راه و شهرسازی سوسنگرد با اشاره به مصوبات این نشست گفت: در این نشست مشکلاتی از جمله حل مشکل آب و فاضلاب دو خیابان مسکن مهر، بازنگری طرح توجیهی بازنگری جامع سوسنگرد و ارائه به شهرداری جهت رفع مشکلات، حل مشکلات برق، تعیین و پیگیری طرح زیر سازی و آسفالت منطقه مسکن مهر، لزوم تکمیل پل سابله  و استفاده از مصالح استاندارد در طرح بررسی شد.

وی ادامه داد: همچنین تعیین تکلیف پروژه پل شماریه جهت بازسازی و افزایش عرض پل، لزوم زیر سازی و تکمیل طرح دو بانده نمودن جاده بستان تا پارکینگ شهرداری، مشکل پایان کار و سند دانشگاه پیام نور، تخصیص زمین جهت ایجاد چمن مصنوعی، پیگیری حضور معاونین املاک و شهرسازی جهت حضور در شهرستان و جوابگویی به مشکلات اهالی، تعیین تکلیف بازارچه کوی فرهنگیان (نور) از دیگر مصوبات سفر مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان به شهرستان بود.

رئیس اداره راه و شهرسازی سوسنگرد افزود: در بازدیدهای انجام شده از منطقه ۱۰۶ هکتاری مقرر شد؛ عملیات اجرایی مسکن مهر سوسنگرد نیز به بنیاد مسکن انقلاب اسلامی واگذار شود.