شناسهٔ خبر: 146537 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رئیس اداره راه و شهرسازی آغاجاری خبر داد:

۵۲ هکتار زمین به محدود شهر آغاجاری الحاق شد

آغاجاری رئیس اداره راه و شهرسازی آغاجاری گفت: برای اجرای طرح جوانی جمعیت ۵۲ هکتار زمین به محدود شهر آغاجاری الحاق شده است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(خوزستان )، حسین غلامی با اشاره به برنامه های این شهرستان در زمینه نهضت مسکن ملی و طرح جوانی جمعیت اظهار کرد: در طرح نهضت‌ ملی مسکن تاکنون ۱۱۰۰ نفر ثبت نام کرده اند که تعداد ۳۰۰ متقاضی تایید نهایی شده اند.

غلامی تصریح کرد: از این تعداد ۷۱ متقاضی طی قرعه‌کشی واحد مسکونی خود را تحویل گرفته اند، ۳۰ واحد مسکونی نیز به متقاضیان وزارت دفاع تحویل داده شده است و مابقی واحد های مسکونی طرح نهضت ملی دیگر نیز در حال ساخت است.

وی افزود: در راستای تامین زمین برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن نیز ۵۲ هکتار زمین به محدود شهر آغاجاری الحاق شده است.

رئیس اداره راه و شهرسازی آغاجاری ادامه داد: طرح جوانی جمعیت و اهداء زمین به متقاضیان نیز در قالب همین ۵۲ هکتار اجرایی می شود.

غلامی بیان کرد: یکی دیگر از اقدامات موثر در این شهرستان رسیدگی به واحد های مسکونی فاقد سند بود که در سال جاری بسیاری از این واحد های مسکونی که متقاضی سند بودند تعیین تکلیف شدند.

وی گفت: در راستای اجرای آیین نامه بند (ک) تبصره ۱۱ قانون بودجه سال ۱۴۰۱  این اداره اقدام به واگذاری و ثبت اراضی تصرفی دولتی قبل از سال۱۳۹۴ کرده است.

رئیس اداره راه و شهرسازی آغاجاری همچنین به اقدامات صورت گرفته در حوزه راهسازی اشاره کرد و گفت: تعریض و بهسازی محور بهبهان – آغاجاری به طول ۵/۵ کیلومتر در حال انجام است که ۴ کیلومتر آن به تمام رسیده و ۵/۱ کیلومتر از آن باقی مانده است.

غلامی افزود: طرح مطالعاتی جاده جدید بهبهان - آغاجری نیز در دست بررسی است.