شناسهٔ خبر: 146539 - سرویس وزارتی
نسخه قابل چاپ

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت راه و شهرسازی:

عدالت سازمانی در مجموعه وزارت راه و شهرسازی حاکم می‌شود

. معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت راه و شهرسازی، با حضور در مراسم آیین واگذاری ۱۰۰ قطعه زمین طرح جوانی جمعیت در پلدختر و الیگودرز استان لرستان، تصریح کرد: عدالت سازمانی در مجموعه وزارت راه و شهرسازی حاکم می‌شود.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، محمدعلی زهره‌ای معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت راه و شهرسازی، روز گذشته ۱۱ مهر در سفر به استان لرستان پس از شرکت در جلسه شورای هماهنگی استان، دیدار با استاندار، نشست با همکاران اداره کل راه و شهرسازی استان، در مراسم آیین ۱۰۰ قطعه زمین طرح جوانی جمعیت در پلدختر و الیگودرز حضور یافت.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت راه و شهرسازی در جلسه شورای هماهنگی استان، ضمن بررسی مشکلات موجود و وضعیت نیروی انسانی و مطالبات آنها، به تشریح برنامه‌ریزی‌های انجام شده برای رفع مشکلات کارکنان پرداخت.

عدالت سازمانی در مجموعه وزارت راه و شهرسازی حاکم می‌شود

معاون وزیر راه و شهرسازی، برنامه‌های این معاونت را در حوزه اصلاح ساختار و برنامه‌های معیشتی، رفاهی از جمله مسکن، اعطای تسهیلات، ایجاد قرارگاه‌های ساماندهی اموال منقول و غیر منقول، کارکنان، مسکن پرسنل و سایر موارد ، تشریح کرد.

زهره‌ای بر اجرای عدالت سازمانی تاکید و تصریح کرد: با تاکید وزیر راه و شهرسازی در این دوره، خط‌کشی‌هایی که در سنوات گذشته ایجاد و سبب جزیره‌ای عمل کردن می‌شد، هم‌اکنون برداشته شده است.

برگزاری آیین ۱۰۰قطعه زمین طرح جوانی جمعیت در پلدختر و الیگودرز استان لرستان

همچنین در این سفر، آیین قرعی‌کشی و واگذاری ۱۰۰ قطعه زمین در طرح جوانی جمعیت (ماده ۴ قانون جهش تولید مسکن)  برای مردم شهرستانهای پلدختر و الیگودرز با حضور فرمانداران، مدیران کل استانی، مدیرکل امور بانوان و دیگر مسولان استانی برگزار و قراردادهای واگذاری به تعدادی از خانواده ها ارایه شد.

معاون وزیر راه و شهرسازی همچنین در نشست با کارکنان اداره کل راه و شهرسازی بر رفع موانع پیش‌روی فعالیت‌ها در استان‌ها تاکید کرد.

در این سفر همچنین نشستی با نخبگان صنعت ساختمان استان برگزار شد. زهره‌ای در این نشست، اعلام کرد: با تاکید وزیر راه و شهرسازی، از ظرفیت نخبگان استان‌ها استفاده خواهد شد.  

زهره‌ای در این سفر، با استاندار استان دیدار و گفت‌وگو کرد.