شناسهٔ خبر: 146573 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

سرپرست مرکز مدیریت راه های استان خبر داد؛

پاسخگویی به بیش از ۴ هزار تماس در مرکز مدیریت راه های استان بوشهر

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان بوشهر سرپرست مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان بوشهر گفت: طی 6 ماهه نخست سال‌جاری ۴ هزار و ۱۰۲ تماس با سامانه ۱۴۱ مرکز مدیریت راه‌های استان بوشهر برقرار و نسبت به پاسخگویی آن اقدام شده است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(بوشهر) محبوبه شهریاری سرپرست مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان بوشهر گفت: طی ۶ ماهه نخست سال‌جاری ۴ هزار و ۱۰۲ تماس با سامانه ۱۴۱ مرکز مدیریت راه‌های استان بوشهر برقرار و نسبت به پاسخگویی آن اقدام شده است.
شهریاری یادآور شد: هموطنان می توانند کلیه شکایت خود را در حوزه راهداری، حمل و نقل مسافر و کالا با سامانه ۱۴۱ مرکز مدیریت راه ها مطرح و با دریافت کد پیگیری در جریان اقدامات انجام شده قرار گیرند.
وی درخصوص شکایت های ثبت شده در سامانه ۱۴۱ طی نیمه نخست امسال خاطرنشان کرد: در حوزه حمل و نقل کالا ۵۳۷ تماس، حمل و نقل مسافر ۴۰۰ تماس و حوزه راهداری ۷۵۵ تماس بوده که این شکایات با ارجاع به حوزه های مختلف رسیدگی و پاسخ داده شده است.
شهریاری با اشاره به آمادگی کارشناسان مرکز مدیریت راه‌ها به صورت شبانه روزی برای پاسخگویی به سوالات، شکایات و پیشنهادات هموطنان افزود: همچنین بخش گویای سامانه ۱۴۱ جهت راهنمایی هموطنان بصورت دائم بروز رسانی می‌شود و وضعیت آب و هوا، انسداد راه‌ها، وضعیت جاده در محورهای کوهستانی، ترافیک در محورهای مواصلاتی و... را به اطلاع تماس گیرنده می رساند.