شناسهٔ خبر: 146653 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل جدید راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی:

برنامه‌ریزی و تلاش برای پیشبرد اهداف در دو حوزه راهداری و حمل و نقل به یک میزان در اولویت است

0317e763-dfb0-4496-b11e-3288beb97983.jpg مدیرکل جدید راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی گفت: برنامه ریزی و تلاش برای پیشبرد اهداف در دو حوزه راهداری و حمل و نقل به یک میزان در اولویت است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (آذربایجان غربی)، ایرج دست نشان مدیرکل جدید راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی در مراسم تودیع و معارفه مدیرکل جدید راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی با بیان اینکه برنامه ریزی و تلاش برای پیشبرد اهداف در دو حوزه راهداری و حمل و نقل به یک میزان در اولویت است، اتحاد و همدلی را بستر ساز پیشبرد اهداف سازمانی دانست و گفت: با اتحاد و همدلی بستر های لازم برای پیشبرد اهداف سازمان که همان اهداف عالیه نظام است را فراهم خواهیم آورد.

وی افزود: با در کنار هم بودن می توان بسیاری از مشکلات را حل کرد و رجاء واثق دارم با اتحاد ما بین کلیه مجموعه راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی دستیابی به رضایت مردم و برنامه های سازمان و همچنین دستورات مقام عالی استان در راستای ایجاد رفاه در سطح جامعه دور از دسترس نخواهد بود.

دست نشان خاطر نشان کرد: تلاش های انجام گرفته در دوره مدیریت مهندس آرامون قابل تقدیر است و در ادامه این مسیر، ما نیز تلاش خواهیم کرد تا اصلی ترین دغدغه مردم سطح استان از جمله کاهش تصادفات در سطح استان و اقدامات زیر ساختی در حوزه راهداری و حمل و نقل جاده ای را برطرف کنیم.

وی یادآور شد: ما سکاندار دو بخش مهم، حیاتی و جداناپذیر حمل و نقل و راهداری در استان هستیم که رشد و تکامل هر دو در ارتباط نزدیک با یکدیگر است و تمام تلاش خود را جهت پیشبرد اهداف در هر دو حوزه به یک میزان خواهیم داشت.

در ادامه این مراسم از زحمات پیمان آرامون مدیرکل پیشین اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی قدردانی شد.