شناسهٔ خبر: 146698 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

بازدید معاون راهداری سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای از محورهای مواصلاتی لرستان

بازدید با پیگیری مدیرکل راهداری لرستان معاون راهداری سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای طی سفری یک روزه به استان و بازدید از پروژه‌های و برخی محورهای مواصلاتی استان قول های مساعدی جهت تامین و ابلاغ اعتبار به این پروژه ها داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از لرستان ، روز پنجشنبه ۱۳ مهرماه، با پیگیری های مرتضی شیروانی مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان لرستان ،دکتر اکبری معاون راهداری سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای با سفر به استان لرستان از برخی پروژه ها و محورهای مواصلاتی شهرستان های خرم آباد ، بروجرد و چگنی بخصوص پروژه های خسارت دیده سیل بازدید کردند.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان لرستان به تشریح سفر معاون راهداری سازمان به استان اشاره کرد و افزود: در بازدید از زیرگذر دودانگه شهرستان بروجرد جهت تکمیل روکش آسفالت این پروژه ظرف ماه جاری قول مساعد داده شد.

وی ادامه داد: در این سفر جهت تامین و ابلاغ اعتبار جهت ایمن سازی(نصب نیوجرسی و تابلوها و علائم ایمنی) و روکش آسفالت در محورهای شریانی استان بویژه روکش آسفالت کمربندی جنوبی خرم آباد تاکید شد.

شیروانی اضافه کرد: در ادامه بازدید دکتر اکبری جهت احداث پل تخریبی ناشی از سیل و بهسازی آسفالت مقاطع چم پلک تا انتهای حوزه استحفاظی شهرستان چگنی قول مساعد داده شد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان لرستان تصریح کرد: دکتر اکبری در بازدید از ماشین آلات جهت تامین اعتبار تعمیرات ماشین آلات استان همچنین جهت تامین اعتبار اجاره ماشین آلات برای بازسازی مقاطع تخریبی ناشی از سیل بخش شاهیوند شهرستان چگنی قول مساعد داداند.

وی بیان کرد: همچنین در این سفر جهت تامین اعتبار احداث پل زیر گذر پل بابا حسین به سمت دهستان کاکاشرف تاکید شد.