شناسهٔ خبر: 146731 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان لالی خبر داد:

تایید نهایی یک هزار و ۴۵۲ نفر از متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن در لالی

لالی رئیس اداره راه و شهرسازی لالی از تایید نهایی یک هزار و ۴۵۲ نفر از متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن در لالی خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزرات راه و شهرسازی (خوزستان)، محمد امین بهرامی، رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان لالی با اشاره به اقدامات انجام شده برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن در این شهرستان اظهار کرد: ۴ هزار و ۷۸۴ نفر در این شهرستان ثبت نام اولیه را انجام دادند که در این بین ۱۴۵۱ نفر تایید نهایی شدند. 

وی افزود: در این طرح ۸۹ نفر عضو کمیته امداد امام خمینی (ره)، ۹۷ نفر عضو بهزیستی، ۱۰۱ نفر بازنشسته، ۴۷۴ نفر عضو ادارات دولتی و ۶۹۰ نفر فرم (ج) قرمز ثبت نام کردند که در مجموع ۱۴۵۱ نفر تایید نهایی شدند. 

بهرامی ادامه داد: در طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت ۵۴۶ نفر ثبت نام کردند که ۲۶۰ نفر از آن‌ها تایید نهایی شدند. 

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان لالی خاطرنشان کرد: این اداره همسو با سیاست گذاری‌های معاونت املاک و حقوقی اداره‌کل راه و شهرسازی استان در راستای حراست از اراضی دولتی اقداماتی نظیر رفع تصرفات اراضی ملی، اخذ سند و تبدیل اسناد دفترچه‌ای به تک برگ را در اولویت کاری خود قرار داده است. 

وی بیان کرد: اجرای قانون جامع حدنگار موسوم به (کاداستر) گامی مهم برای پیشگیری از وقوع پدیده زمین‌خواری بشمار می‌رود و دسترسی به اطلاعات زمین‌های ملی را آسان می‌کند همچنین تبدیل اسناد مالکیت دفترچه‌ای به سند تک برگ از وقوع جرائم مرتبط با حوزه املاک جلوگیری کرده و سد راه سودجویان حوزه اراضی می‌شود. 

بهرامی به مردم شریف شهرستان لالی توصیه کرد: قبل از هرگونه خرید و فروش اراضی و تغییر کاربری آن‌ها استعلام‌های لازم را از ادارات و دستگاه‌های مربوطه اخذ کنند.