شناسهٔ خبر: 146813 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

تسطیح و بهسازی ۲کیلومتر راه روستایی در زنجانرود

راهداری زنجان رئیس راهداری و حمل ونقل جاده‌ای زنجانرود از پخش آسفالت‌تراش و تسطیح راه روستایی سیف‌آباد به منظور تسهیل در عبور و مرور روستائیان به دلیل خرابی‌های ایجاد شده در رویه راه در این شهرستان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (استان زنجان)،  میثم زارعی، رئیس راهداری و حمل و نقل جاده‌ای زنجانرود در جریان بازدید از راه روستایی سیف‌آباد با اشاره به اینکه عملیات تسطیح محور روستایی سیف‌آباد پس از دو مرحله تیغ‌زنی و پخش و تسطیح آسفالت‌تراش در حال تکمیل است، اظهار کرد: روسازی راه مذکور با هدف ایجاد بستر مناسب راه‌های ارتباطی و تردد آسان و ایمن انجام شده است. 

وی به وضعیت نامطلوب راه روستایی «سیف‌آباد» اشاره کرد و افزود: تخریب این محور به دلیل عبور و مرور کامیون‌های حامل سنگ با اضافه تناژ انجام شده که اهالی روستای مذکور را در فصل زمستان برای عبور و مرور با مشکل جدی مواجه کرده بود که در آخرین مرحله تیغ‌زنی و تسطیح به طول ۲ کیلومتر آماده شده است. 

رئیس راهداری و حمل و نقل جاده‌ای زنجانرود تصریح کرد: با توجه به برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته تسطیح و پخش آسفالت سرد نیز انجام شده است و اقدامات تکمیلی شامل کمپکت و قیرپاشی نیز انجام خواهد شد. 

وی با تاکید بر اینکه ایجاد راه ارتباطی نقش مهمی در توسعه روستاها دارد، بیان کرد: پیش از این نیز بهسازی راه‌های روستایی «چپر» و «رحیم آباد» مجموعا به طول ۳ کیلومتر انجام گردیده است و این اقدام مورد بهره‌برداری بیش از ۴۰ خانوار است.