شناسهٔ خبر: 146815 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مسائل پیش روی اراضی نهضت ملی نظرآباد بررسی شد

جلسات اداره کل راه و شهرسازی استان البرز در جلسه روز شنبه ۱۵ مهرماه ۱۴۰۲، مسائل زیست محیطی، گردشگری و مناسب‌سازی اراضی نهضت ملی شهرستان نظرآباد بررسی شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه وشهرسازی (استان البرز)؛ روز شنبه ۱۵ مهرماه ۱۴۰۲، جلسه بررسی اراضی شهرک مسکونی نهضت ملی نظرآباد با دستور جلسه اراضی ۲۳۰ هکتاری فرد آباد که در فاصله سه کیلومتری بزرگراه الغدیر واقع شده است و همچنین اراضی موسوم به نصرت آباد در شهرستان نظرآباد، حول مسائل تأمین آب و مباحث زیست محیطی برگزار شد.

در این نشست که با حضور معاون فرماندار نظرآباد، مدیرکل محیط زیست استان، نمایندگان جهاد کشاورزی، گردشگری و سازمان مدیریت و با دبیری معاون شهرسازی راه و شهرسازی و به ریاست مدیرکل راه و شهرسازی استان برگزار شد، مسائل نهضت ملی نظرآباد با رویکرد جابجایی جمعیت و نه مهاجرپذیری همچنین چاره‌جویی برای موضوعات زیست محیطی تالاب صالحیه پرداخته شد و بر لزوم زهکشی اراضی و ساماندهی دام‌ها دراراضی موضوع بحث تأکید شد.

در پایان جلسه مقرر شد نتایج و مصوبات مرتبط جهت ارائه گزارش کارشناسی و تخصصی به منظور طرح در جلسات آتی با استاندار البرز مدنظر قرار گیرند.