شناسهٔ خبر: 146832 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

همکاری دو مجموعه راه و شهرسازی و راهداری استان کرمان افزایش می‌یابد

کرمان با حضور سرپرست اداره کل راه و شهرسازی استان کرمان نشست مشترک مجموعه راه و شهرسازی و مجموعه راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمان در راستای مسائل فی مابین دو مجموعه برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از اداره ارتباطات و اطلاع‌رسانی اداره کل راه و شهرسازی استان کرمان نشست مشترکی با حضور رضا حافظی سرپرست اداره کل راه و شهرسازی، احسان عراقی زاده مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمان، معاونین، روسای ادارات و کارشناسان مربوطه در روز شنبه ۱۵ مهر ماه سال ۱۴۰۲ برگزار شد. 

در این جلسه سرپرست اداره کل راه و شهرسازی استان کرمان ضمن اشاره به اهمیت همکاری دو مجموعه گفت: مجموعه‌های راه و شهرسازی و راهداری استان کرمان نه تنها زیر مجموعه‌ یک وزارت خانه می‌شوند بلکه بسیاری از وظایف آن‌ها تکمیل کننده خدماتی است که باید به مردم عزیز ارائه دهند. 

وی همچنین در راستای مسائل فی ما بین افزود: مجموعه راه شهرسازی استان کرمان آماده هر گونه همکاری در مسائل مختلف دو مجموعه است و امیدواریم این همکاری‌ها باعث مرتفع شدن مشکلات مردم شوند. 

در ادامه این جلسه به بررسی مسائل فی مابین همچون راه‌های روستایی، ماشین آلات، ساختمان‌های اداری و راهدارخانه‌ها پرداخته، پیشنهاداتی مطرح و تصمیماتی اتخاذ شد.