شناسهٔ خبر: 146867 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

پیام مدیر کل راه و شهرسازی استان خوزستان به مناسبت هفته نیروی انتظامی

بیات منش مدیرکل راه و شهرسازی استان خوزستان در پیامی فرا رسیدن هفته نیروی انتظامی را به همه دست‌اندرکاران عرصه نظم و امنیت استان تبریک گفت.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (خوزستان)، مسعود بیات منش، مدیرکل راه و شهرسازی استان خوزستان با صدور پیامی هفته انتظامی را به حافظان نظم و امنیت به ویژه فرمانده و کارکنان یگان حفاظت اراضی استان تبریک گفت.

در متن این پیام آمده است:

بی گمان امنیت، آرامش و آسایش امروز ایران اسلامی، مرهون و مدیون ایثارگری، فداکاری‌ها و پایمردی شبانه روزی نیروهای نظامی، انتظامی و امنیتی است که در سایه مجاهدت آنان، فضایی امن و مناسب برای رشد و توسعه جامعه اسلامی مهیا شده است.

به همین سبب نقش آنان در حراست از دستاوردهای انقلاب اسلامی، در کنار سایر نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران برکسی پوشیده نیست، فرماندهی انتظامی مظهر اقتدار نظام و برقرار کننده امنیت اجتماعی است که این مهم با مشارکت همه شهروندان جامعه به دست می آید.

مطمئنا تحقق توسعه و رسیدن به پیشرفت و تعالی و توسعه همه جانبه و پایدار در گرو امنیتی است که تنها در سایه سار تلاش ها و زحمات خالصانه این عزیزان محقق می شود.

با عنایت به این که یکی از وظایف ذاتی اداره‌کل راه و شهرسازی استان خوزستان صیانت و حفاظت از حقوق بیت‌المال و حراست از اراضی ملی است یگان حفاظت اراضی این اداره‌کل، ارتباط سازمانی ن، تعامل و همکاری مثمری با نیروهای انتظامی استان دارد.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای سرافراز نیروهای انتظامی، فرا رسیدن هفته نیروی انتظامی را به همه فرماندهان و کارکنان شریف فراجا در جای جای میهن اسلامی بویژه به فرمانده و کارکنان یگان حفاظت اداره‌کل راه و شهرسازی استان تبریک گفته و از خدمات بی دریغ و دلسوزانه آنها در برقراری نظم و امنیت صمیمانه قدردانی می‌نمایم.