شناسهٔ خبر: 146875 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رییس اداره نگهداری ابنیه راه‌های استان کرمانشاه خبر داد؛

پاک‌سازی پل‌ها و آب‌روهای محورهای مواصلاتی استان کرمانشاه

قدرت کرمی - رییس اداره نگهداری ابنیه راه‌های استان کرمانشاه رییس اداره نگهداری ابنیه راه های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه از پاک سازی و تنقیه آب روها در محورهای شریانی و غیرشریانی جهت جلوگیری از وقوع سیلاب خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (کرمانشاه) قدرت اله کرمی گفت: با هدف پیشگیری از وقوع سیلاب و جلوگیری از صدمات وارده به ابنیه راه‌ها پاک سازی و تنقیه آب‌روها در محورهای شریانی و غیرشریانی در ۶ ماهه سال‌جاری انجام شده است.

وی اظهار کرد: یک هزار و ۱۱۹ عملیات پاک سازی و لایروبی دهنه ورودی و خروجی  آب راه‌ها جهت مقابله با سیلاب ها طی ۶ ماهه سال‌جاری انجام شده است.

کرمی درباره احداث پل در محورهای مواصلاتی استان کرمانشاه گفت: طی ۶ ماهه سال‌جاری، ۱۲ پل جدید احداث و ۶۸ پل نیز تعریض شده است.

وی افزود: ۲۰۲ مورد تعمیر رادیه و برید یا ترمیم دیوار کوله و دستک انجام و نرده های ۱۱۰ پل نیز رنگ آمیزی شده است.

رییس اداره نگهداری ابنیه راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه، ۱۲۵ مورد تنظیم بستر رودخانه‌ها در محل ورودی و خروجی پل‌های بزرگ، ۲۷۲ مورد بازدید از پل‌های بزرگ و ۱۷۱ مورد تنقیه آب روهای کوچک طی ۶ ماهه نخست امسال انجام شده است.

کرمی در پایان افزود: پل‌ها و ابنیه فنی راه‌ها از نظر نگهداری؛ حساسیت زیادی دارند که بی توجهی به آن خسارات زیادی‌ خواهد داشت.