شناسهٔ خبر: 146897 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

پیام تبریک مدیر کل راه و شهرسازی استان البرز به مناسبت هفته نیروی انتظامی

پیام مدیرکل راه و شهرسازی استان البرز به مناسبت هفته نیروی انتظامی مدیرکل راه و شهرسازی استان البرز در پیامی هفته نیروی انتظامی را تبریک گفت.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (استان البرز)؛ رضا خالقی مدیرکل راه و شهرسازی استان البرز در پیامی هفته نیروی انتظامی را تبریک گفت.

متن پیام به شرح زیر است:

هرگونه رشد و بالندگی در پناه امنیت به عنوان یک نیاز اساسی و مهم، متصور است. نظم و امنیتی که در هر خانه، فضا و عرصه‌ای تنها با شجاعت و دلاوری دست یافتنی می‌شود. ایران برومندمان همواره مدافعان و ایثارگرانی داشته است که در طوفان حوادث و توطئه‌ها و در مقابل چشم طمع بیگانگان، نسبت به این آب و خاک وفادار و فداکار بوده‌اند.

میهن اسلامی ایران شهدای بسیاری در راه امنیت به پیشگاه خالق حق و عدالت تقدیم کرده است. خادمانی از جنس غیور مردان و شیر زنان نیروی انتظامی که همواره سینه سپر کرده‌اند چه در عرصه دفاع، چه اعمال قانون و چه نجات جان شهروندان از شرارت‌های داخلی و خارجی.

بدینوسیله بر خود لازم می‌دانم هفته شکوهمند نیروی انتظامی را به خادمان این عرصه تبریک گفته و مراتب سپاس و قدردانی خود را از خدمات بی‌دریغشان اعلام نمایم. امید است ذیل سایه امام عصر (عج) و رهنمودهای مقام عالی ولایت (مدظله العالی) و با دعای مردم شریفمان، در انجام رشادت‌ها و مأموریت‌های خود، موفق و سربلند باشند.