شناسهٔ خبر: 146907 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

به مناسبت هفته نیروی انتظامی صورت گرفت؛

دیدار مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای بوشهر با رئیس پلیس راه استان

دیدار مدیرکل راهداری بوشهر با رئس پلیس راه استان مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان بوشهر به مناسبت هفته گرامیداشت نیروی انتظامی با فرمانده پلیس راه استان دیدار کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (بوشهر) عبدالکریم اخترشناس مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان بوشهر به مناسبت هفته گرامیداشت نیروی انتظامی با فرمانده پلیس راه استان دیدار کرد.
وی در این نشست که در قرارگاه پلیس راه استان برگزار شد، به ارتباط و همکاری مستمر نیروی انتظامی و خصوصا پلیس راه و راهداری و حمل ونقل جاده‌ای اشاره کرد و گفت: بی‌تردید این دودستگاه خدمتگزار، مکمل یکدیگرند.
اخترشناس یادآور شد: در آینده نزدیک ششمین ساختمان پلیس راه استان در محور سیراف-عسلویه تکمیل و برای نظارت موثرتر پلیس راه در اختیار این مجموعه قرار می گیرد.
سرهنگ صادق مزارعی نیز از حضور مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان بوشهر و همکاران وی در قرارگاه پلیس راه استان تشکر و تاکید کرد: به منظور ارتقا خدمت رسانی به مردم و خصوصا کاربران جاده ای، باید از تمامی ظرفیت‌های موجود در پلیس‌راه و اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای بهره برد.
در این نشست معاون توسعه مدیریت و منابع و روسای حراست و روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان بوشهر نیز حضور داشتند.