شناسهٔ خبر: 146946 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

معاون مسکن و ساختمان راه و شهرسازی استان خبر داد؛

برگزاری آزمون ورود به حرفه مهندسان در خراسان شمالی همزمان با سراسر کشور

آزمون ورود به حرفه مهندسان معاون مسکن و ساختمان راه و شهرسازی خراسان شمالی از برگزاری آزمون ورود به حرفه مهندسان در خراسان شمالی همزمان با سراسر کشور خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (خراسان شمالی)، علی فخرانی معاون مسکن و ساختمان راه و شهرسازی خراسان شمالی گفت: آزمون‌های ورود به حرفه مهندسان در هفت رشته مهندسی، معماری صلاحیت‌های (نظارت و اجرا)، عمران صلاحیت های (نظارت، محاسبات، اجرا)، تاسیسات مکانیکی صلاحیت های (طراحی، نظارت و اجرا)، تاسیسات برقی صلاحیت های (طراحی، نظارت و اجرا)، شهرسازی، نقشه برداری و ترافیک برای اخذ پروانه اشتغال به کار مهندسی در پایه سه و آزمون‌های طرح و اجرای گود، پی و سازه نگهبان و ارزیابی، طرح و اجرای بهسازی در تاریخ‌های ۲۰ و ۲۱ مهرماه ۱۴۰۲ بطور هماهنگ و همزمان در سراسر کشور برگزار می‌شود و در همین راستا در استان خراسان شمالی نیز این آزمون در روزهای مذکور انجام خواهد شد. 

وی اضافه کرد: آزمون ورود به حرفه نظام مهندسی ساختمان با شرکت مجموعا دو هزار ۳۰۴ نفر داوطلب شامل ۴۳۳ داوطلب زن و یک هزار و ۸۷۱ داوطلب مرد همزمان با سراسر کشور در خراسان شمالی برگزار می‌شود. 

فخرانی اظهار کرد: این آزمون در روزهای پنجشنبه و جمعه ۲۰ و۲۱ مهرماه ۱۴۰۲ در دو نوبت صبح و بعدازظهر در دانشگاه دولتی بجنورد واقع در  ۴ کیلومتری بجنورد برگزار خواهد شد. 

معاون مسکن و ساختمان راه و شهرسازی خراسان شمالی به نحوه دریافت کارت ورود به آزمون اشاره و ادامه داد: شرکت کنندگان در مجموعه آزمون‌های ورود به حرفه مهندسان می‌توانند جهت دریافت کارت ورود به آزمون به آدرس‌های inbr. ir مراجعه و کارت خود را دریافت کنند. 

گفتنی است نتایج این آزمون‌ها از طریق وب سایت دفتر مقررات ملی ساختمان وزارت راه و شهرسازی سامانه آزمون‌ها به نشانی inbr. ir اطلاع‌رسانی خواهد شد.