شناسهٔ خبر: 146949 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رئیس راهداری ملایر عنوان کرد;

اجرای ۳۵ کیلومتر روکش آسفالت در محورهای شهرستان ملایر

هاشم اسکندریان رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان ملایر رئیس اداره راهداری وحمل ونقل جاده ای شهرستان ملایر از اجرای ۳۵ کیلومتر روکش آسفالت در محورهای این شهرستان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی استان همدان، هاشم اسکندریان رئیس اداره راهداری وحمل ونقل جاده ای شهرستان ملایر گفت: در راستای اجرای اهداف پیش بینی شده از ابتدای سال ۳۵ کیلومتر روکش آسفالت و ۷ کیلومتر ساخت و بهسازی راه روستایی در شهرستان ملایر انجام شده است.

وی با اشاره به تعریض محور قوزان-شریف آباد گفت: عملیات تعریض ۱۲ کیلومتر از این محور در حال اجراست  که ۲ کیلومتر از آن آسفالت ریزی، ۴ کیلومتر زیرسازی و آماده آسفالت ومابقی آن نیز در دست اقدام می باشد

رئیس اداره راهداری وحمل ونقل جاده ای شهرستان ملایرعنوان کرد: بمنظور ارتقاء ایمنی محورهای ملایر ۱۰ نقطه پرتصادف و دارای تصادف بطور کامل رفع و ۱۰ نقطه دیگر آشکار سازی و در دست اقدام می باشد.

اسکندریان ضمن اشاره به اجرای ۲۰۰ کیلومتر شانه سازی،تسطیح و اصلاح شیب شیروانی در راهای شهرستان افزود: از ابتدای سال جاری نیز افزون بر ۵۰۰ کیلومتر خط کشی بصورت ۳ خطه در محورهای اصلی شهرستان انجام و عملیات تعمیر و راه اندازی ۲۸ کیلومتر سیستم روشنایی موجود در راههای ملایر انجام و در حال بهره برداری می باشد.

وی در پایان اظهار داشت: ۹۱۰ کیلومتر انواع راه در شهرستان ملایر وجود دارد و برای حفظ و نگهداری از این سرمایه های ملی نیازمند نگاه ویژه مسئولین و اختصاص اعتبارات مورد نیاز هستیم.