شناسهٔ خبر: 146990 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

نشست معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت راه وشهرسازی با همکاران اداره کل راه وشهرسازی استان مرکزی

ببینید l سفر یک روزه معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت راه وشهرسازی به استان مرکزی معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت راه و شهرسازی درسفر یکروزه به استان با همکاران اداره کل راه و شهرسازی استان مرکزی در نشست صمیمی دیدار وگفتگو کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه وشهر سازی(استان مرکزی)، محمد علی زهره ای معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت راه وشهرسازی در سفر یک روزه به استان مرکزی ابتدا طی بازدید از پروژه های طرح نهضت ملی مسکن شهر اراک درجریان روند ساخت این پروژه ها قرار گرفته و درادامه در نشستی صمیمی با همکاران اداره کل، از نزدیک درجریان مشکلات موجود درحوزه توسعه ومنابع قرارگرفتند.

حمید انعامی مدیرکل راه و شهرسازی استان مرکزی درابتدای این نشست گزارشی از وضعیت نیروی انسانی شاغل در اداره کل و اقدامات انجام شده جهت رفاه کارکنان ارائه داد و گفت: با وجود همه مشکلات موجود، همکاران با تمام تلاش و توان در حال ارائه خدمت رسانی به هموطنان گرامی می باشند که از زحمات  وتلاشهای همه کاران گرامی تقدیر وتشکر می نمایم.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت راه وشهرسازی نیز در این نشست بیان داشت: این سلسله سفرها و بازدیدها از ادارات کل راه و شهرسازی به دستور مقام عالی وزارت راه وشهرسازی در دستور کار معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت راه و شهرسازی قرار دارد .

زهره ای درادامه از مساعدت و پیگیری‌های وزیر راه و شهرسازی برای بهره‌مندی از ظرفیت‌های قانونی موجود برای پیشبرد اهداف وزارت راه و شهرسازی وتدوین برنامه برای ساماندهی نیروی انسانی شاغل در وزارتخانه همچون تبدیل وضعیت استخدامی، احکام کارگزینی، نقل و انتقال، ماموریت و سایر موارد خبر داد.

به گفته این مقام مسئول در وزارت راه و شهرسازی، برنامه‌ریزی برای ارتقاء و بهبود وضعیت موجود کارکنان از جمله معیشت، رفاهیات، اعطای تسهیلات تامین مسکن کارکنان، امورات مرتبط با کارکنان بیمه تکمیلی، کارکنان اماکن رفاهی، برنامه‌های فرهنگی و حمایتی در دستور  این معاونت قرارداد.