شناسهٔ خبر: 146999 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رئیس اداره راه و شهرسازی آقاجاری :

احداث ساختمان فرمانداری آقاجاری ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد

آغاجاری فرمانداری رئیس اداره راه و شهرسازی آقاجاری گفت: احداث ساختمان فرمانداری شهرستان آقاجاری بیش از ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (خوزستان)، حسین غلامی رئیس اداره راه و شهرسازی آقاجاری با اشاره به پروژه های در حال احداث شهرستان آغاجاری گفت: عملیات اجرایی احداث ساختمان فرمانداری آقاجاری با اعتبار ۱۰ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان از محل منابع استانی در حال انجام است.

وی افزود: این پروژه بیش از ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و پیش‌بینی می‌شود با تزریق به موقع اعتبارات به زودی به بهره‌برداری برسد.

غلامی ادامه داد: مجموعه سایت اداری شهرستان آقاجاری با هدف استقرار ۷ اداره در زمینی به مساحت ۴ هزار متر مربع و با ۱۳ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان اعتبار از محل اعتبارات استانی در حال ساخت می‌باشد.

وی پیشرفت فیزیکی این پروژه را بیش از ۳۰ درصد اعلام کرد.

وی افزود: احداث ساختمان اداری بخشداری شهر جولکی نیز یکی دیگر از پروژه‌های این شهرستان است که با ۴۰ درصد پیشرفت فیزیکی در حال ساخت می‌باشد.

غلامی اعتبار در نظر گرفته برای این پروژه را ۴ میلیارد تومان اعلام کرد و گفت: اعتبار در نظر گرفته شده برای این پروژه از محل اعتبارات منابع استانی تامین می‌شود.