شناسهٔ خبر: 147045 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

با هماهنگی و تعامل دستگاه‌های اجرایی؛

موانع اجرای طرح محور حیدرآباد – نقده در کمتر از ۳ روز رفع شد

دکتر حمزه لو مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی گفت: با هماهنگی و تعامل با شرکت آب منطقه‌ای استان مانع اجرای طرح محور حیدرآباد – نقده در کمتر از سه روز رفع شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (آذربایجان غربی)،  سید محسن حمزه لو مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی همراه با مدیرعامل آب منطقه‌ای استان در بازدید از طرح راهسازی حیدرآباد_نقده اظهار کرد: به دلیل لزوم جابه‌جایی خط انتقال آب در این محور، اجرای طرح با مانع روبرو شده بود که با تعامل با شرکت آب منطقه‌ای این مشکل بعد از بازدید چند روز گذشته از این طرح و با برنامه ریزی انجام شده، رفع شد. 

وی ادامه داد: برنامه ریزی شده تا طبق یک هفته آینده نیز خط لوله جابجا شده و طرح توسعه محور حیدرآباد – نقده با رفع مانع به سرعت اجرایی شود. 

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی گفت: تعامل و هم افزایی دستگاه‌های حاکمیتی عمرانی به منظور رفع موانع اجرای طرح‌ها مختلف در اولویت مجموعه راه و شهرسازی آذربایجان غربی بوده و این مساله نیز با جدیت دنبال می‌شود. 

حمزه لو افزود: پروژه تعریض و بهسازی محور حیدرآباد_نقده در سه قطعه از این محور با طول حدود ۱۲ کیلومتر در دست اجرا بوده و  محور حیدرآباد_نقده حدود ۱۹.۵ کیلومتر بوده و ۷ کیلومتر از این مسیر پیش از این زیربار ترافیک رفته است.