شناسهٔ خبر: 147059 - سرویس ریلی
نسخه قابل چاپ

افتتاح و بهره‌برداری از ساختمان پلیس راه‌آهن قم در ایستگاه پرندک

راه‌آهن قم ساختمان پلیس راه‌آهن قم در ایستگاه پرندک طی مراسمی با حضور مدیرکل راه‌آهن این استان به بهره‌برداری رسید.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، مراسم افتتاح و بهره‌برداری از ساختمان پلیس راه‌آهن قم در ایستگاه پرندک با حضور جانشین فرماندهی راه آهن کشور و برخی از مسئولین شهر پرند در ایستگاه راه آهن پرند برگزار شد.

غلامحسین دباغ در حاشیه این آئین که ضمن تبریک هفته فراجا گفت: هفته فراجا هفته سبز قامتانی است که در راستای فراهم سازی آسایش و آرامش شهروندان از هیچ تلاشی فرو گذار نیستند.

وی با بیان اینکه یکی از وظایف مهم پلیس حفظ امنیت و آرامش است خاطر نشان کرد: پلیس راه آهن قم در ساخت سفری ایمن برای مسافرین و مجاورین شهر کریمه اهل بیت علیهم السلام از هیچ تلاشی فرو گذار نبوده و همواره در طول شبانه روز در حال خدمت رسانی هستند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل راه آهن قم، وی همچنین با اشاره به دور بودن و فاصله طولانی برخی از ایستگاه‌های ناحیه قم از مرکز استان یادآور شد: با توجه به اینکه ایستگاه‌های مهمی چون پرند و رودشور از شهر قم و راه آهن قم دور هستند و این فاصله زیاد باعث کندی خدمات رسانی پلیس می‌شد، با پیگیری های بعمل آمده و مساعدت‌های مدیرعامل و قائم مقام راه آهن جمهوری اسلامی این مهم محقق شد و امروز شاهد افتتاح و بهره‌برداری از این ساختمان هستیم.