شناسهٔ خبر: 147085 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رئیس اداره بازرگانی و سرمایه گذاری راهداری و حمل و نقل جاده ای استان:

تعداد مجتمع‌های خدمات رفاهی در بوشهر افزایش می‌یابد

مجتمع های خدمات رفاهی بوشهر رئیس اداره بازرگانی و سرمایه‌گذاری راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان بوشهر گفت: شمار مجتمع خدمات رفاهی بین راهی در استان تا پایان سال به ۲۹ باب افزایش می‌یابد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (بوشهر) حسین معتقد رئیس اداره بازرگانی و سرمایه‌گذاری راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان بوشهر گفت: شمار مجتمع خدمات رفاهی بین راهی در استان تا پایان سال به ۲۹ باب افزایش می‌یابد. 

معتقد اظهار کرد: مجتمع‌های خدماتی رفاهی با تمرکز خدمات مورد نیاز دریک مکان، نقش مهمی در ارائه خدمات مطلوب به کاربران جاده‌ای و افزایش ایمنی تردد در راه‌ها را عهده دار هستند. 

رییس اداره بازرگانی و سرمایه‌گذاری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای بوشهر با اشاره به اینکه مجتمع‌های خدمات رفاهی بین راهی با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی و مجوز اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای احداث می‌شوند ادامه داد: هم اکنون ۲۶ مجتمع خدمات رفاهی بین راهی در استان در حال بهره برداری و ارائه خدمات به مسافرین و رانندگان است. 

وی ادامه داد: همچنین برای ۲۷ مجتمع خدمات رفاهی موافقت اصولی صادر شده و ۱۸ مجتمع نیز در حال احداث است. 

به گفته معتقد، پیش بینی می‌شود ۳ مجتمع خدمات رفاهی تا پایان سال در محورهای شبانکاره، کمربندی برازجان و محور روستایی چارک دشتی به بهره برداری برسد تا شمار این امکانات جاده‌ای در استان به ۲۹ باب برسد. 

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: از محل اعتبارات ملی ۶۲ میلیارد ریال بابت آسفالت راههای دسترسی به مجتمع‌ها اخذ شده که تا پایان سال عملیات اجرایی آن به پایان می‌رسد. 

رییس اداره بازرگانی و سرمایه‌گذاری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای بوشهر خاطرنشان کرد: کارشناسان این اداره کل به طور مستمر از مجتمع‌های خدماتی رفاهی بین‌راهی، نمازخانه‌ها، جایگاههای سوخت و رستوران‌های بین‌راهی بازدید و بر عملکرد آنان نظارت می‌کنند که در همین راستا سه پرونده تخلف مجتمع‌های بین راهی برای اعلام نظر به شعب تعزیرات حکومتی ارسال شده است.